رییس شورای مرکزی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی:

کوریدور امن صادراتی برای شهرک صنعتی عباس آباد راه اندازی خواهیم کرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۸:۴۳
کد خبر: ۹۳۸۴۳۹
کوریدور امن صادراتی برای شهرک صنعتی عباس آباد راه اندازی خواهیم کرد
نخستین همایش شبکه سازی بین المللی اقتصادی صنایع مستقر در شهرک صنعتی عباس آباد در هتل همای تهران برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر مهدی کریمی رییس شورای مرکزی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی در نخستین همایش شبکه سازی بین المللی اقتصادی صنایع مستقر در شهرک صنعتی عباس آباد گفت: یکی از مزایای برگزاری این همایش ایجاد کوریدور صادرات بین فعالان اقتصادی و صنعت گران شهرک صنعتی عباس آباد و کشورهای اسلامی است و امیدواریم که بتوانیم از این فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را ببریم و با حمایت آقای مهندس هاشمی ریاست محترم هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی عباس آباد و بزودی کوریدور تجاری امنی را راه اندازی کنیم.

او افزود: پیشنهاد ما این است که تولیدکنندگان و صنعت گرانی که کالاهای آن ها دارای خصوصیات تجاری صادراتی است از ظرفیت و پتانسیل دبیرخانه توسعه علوم و فناوری و مرکز مهندسی کشورهای اسلامی استفاده کنند. موضوعی که بارها به دولت محترم هم پیشنهاد دادیم و یادآوری کردیم اما متاسفانه استقبال نشد.

کریمی ادامه داد: تشکل بزرگ بنگاه های کوچک و متوسط با حمایت مجمع تولیدکنندگان تشکیل خواهد شد و امیدواریم و درخواست می کنیم که صنایع تولیدی کوچک و متوسط شاغل در شهرک صنعتی عباس آباد نیز به این مجمع صنفی بپیوندند و کمک حال این جریان باشند.

رییس شورای مرکزی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی گفت: فرمایش مقام معظم رهبری درباره گام دوم و سند بالادستی 1404 چیزی است که بر آن اصرار داریم و عمل می کنیم. 

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: تولید افسران جنگ اقتصادی در صورتیکه دولت محترم بپذیرد وظیفه ما است و همانطور که تا امروز به عنوان سرباز کشور انجام دادیم، ادامه خواهیم داد و در عرصه بین المللی آن را پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز