حداقل یک روش مهاجرت متعلق به شماست

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۴:۳۰
کد خبر: ۹۵۱۹۷۸
حداقل یک روش مهاجرت متعلق به شماست
همه ی ما برای داشتن زندگی ایده آل لیستی داریم، از دانشگاه گرفته تا برند لباس هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنیم، میزان درآمد ماهیانه و حتی خانه ای که در آن زندگی می کنیم، همه و همه فاکتورهایی هستند که هر شب قبل از خواب آن ها را مرور می کنیم. شاید در ذهن خود هزاران راه برای رسیدن به ایده آل های خود داشته باشیم ولی به طور قطع می توان گفت یکی از این روش ها مهاجرت به جایی است که رسیدن به آرزوهای مان را سرعت می بخشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بشر از ابتدا همواره به دنبال شرایط مطلوب برای زندگی بوده است، بی راه نیست که می گویند مهاجرت به اندازه تاریخ بشر قدمت دارد، شاید انتخاب کشوری که برای مهاجرت انتخاب می کنیم، مهم ترین انتخاب زندگی مان باشد.

چرا باید به مهاجرت به کانادا فکر کرد؟

زمانی که به کانادا فکر می‌ کنید، حتما مناظر طبیعی و شگفت ‌انگیز آن را تجسم می کنید. اولین چیزی که باید در مورد کانادا بدانید، مساحت آن است. کانادا ۹ میلیون کیلومتر مربع مساحت دارد و ۶ وقت محلی در آن وجود دارد؛ کشوری که یکی از پهناورترین کشورهای جهان به شمار می رود.

از نظر استاندارد زندگی سازمان ملل، کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورها برای زندگی انتخاب شده و طی آمار اخیر مهاجرپذیرترین کشور دنیا نیز شناخته می شود. ایران نیز یکی از آن کشورهایی است که سالانه شاهد مهاجرت بسیاری از مردم خود به کانادا می باشد. با تمام این تعاریف، اصلی ترین سوال اینجا پیش می آید که چرا اکثر مهاجران کانادا را به عنوان کشور مقصد انتخاب می کنند. دلایل اصلی برای مهاجرت به کانادا به طور خلاصه عبارتند از:

  • امکان مهاجرت با تمامی اعضای خانواده
  • امکان تحصیل و درمان رایگان
  • امکان مهاجرت کارگران ماهر و نیز سرمایه‌گذاران به این کشور
  • فرصت ‌های شغلی فراوان در زمینه فناوری اطلاعات و برنامه ‌نویسی
  • امکان دریافت پاسپورت کانادا و بهره‌ مندی از حقوق شهروندی در این کشور پس از سه سال زندگی و داشتن اقامت دائم در کانادا.
  • امکان مهاجرت برای متقاضیان دو ملیتی.
  • بهره ‌مندی از امکانات رفاهی دولتی از جمله تسهیلات درمانی رایگان، تحصیل رایگان، بیمه سالمندان، بیمه بیکاری و غیره.
  • قوانین و مقررات مناسب برای راه‌ اندازی کسب و کارهای شخصی.
  • دسترسی به بازار آمریکا و مکزیک.
  • بهترین کشور برای زندگی به تایید سازمان ملل.

کانادا

حداقل یک روش مهاجرت متعلق به شماست

خوشبختانه برای مهاجرت به کانادا روش های زیادی وجود دارد، اما در بین تمام این روش ها 5 روش مرسوم است.

1.اکسپرس اینتری: مهاجرت به کانادا به روش اکسپرس اینتری از سال 2015 به اجرا در آمد که در این روش، افراد متخصص و با مهارت، می توانند متقاضی دریافت ویزای دائم کانادا شوند. ثبت نام برای افراد مختلف محدودیت ندارد. شما می توانید با پاسخگویی به سوالات مطرح شده، ارسال مدارک و کسب امتیاز بالا، اقامت دائم آن را به دست آورید.

برای عبور از این مسیر در کوتاه ترین زمان نیز ترس به خود راه ندهید؛ تنها کافیست با یکی از وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت ارتباط برقرار کرده و تمام امور مربوطه را به او بسپارید. در حقیقت کشور کانادا دارای فرصت های بی شمار کاری برای افرادی است که متقاضی مهاجرت از طریق نیروی کار ماهر هستند. اساسا جمعیت کشور کانادا رو به پیر شدن است و اکسپرس اینتری، بهترین فرصت برای مهاجرت به کانادا است.

2.برنامه‌ های مهاجرتی استانی: در کانادا ۱۰ استان و ۳ بخش وجود دارد که هریک از آن ها برنامه ‌ها و قوانین مهاجرتی خاص خود را دارند که با توجه به مجموعه این شرایط می توان برای استان مورد نظر رزومه ارسال کرد و در صورت تایید به استان مورد نظر در کانادا مهاجرت کرد.

3.مهاجرت به کبک: در حالی که کبک هم جزو استان ‌های کاناداست، برنامه ‌ها و قوانین مهاجرتی مستقلی دارد. در حال حاضر، متقاضیان کبک باید مستقیما درخواست مهاجرت کاری و سرمایه‌ گذاری خود را برای دولت کبک ارسال کنند.

4.تحصیل در کانادا: مهاجرت تحصیلی یکی از بهترین گزینه ‌ها برای دریافت اقامت دائم کانادا است، کانادا دارای برترین دانشگاه های جهان و بهترین سیستم آموزشی است و شرایط تحصیل رایگان در کانادا وجود دارد.

5.اسپانسر شیپ: شرایط استثنایی برای کسانی که همسر یا فرزندان آن ها در کانادا زندگی می کنند، به راحتی می توانید برای دریافت اقامت و مهاجرت به کانادا اقدام نمایید.

کانادا

چطور می توانید در کوتاه ترین زمان به کانادا مهاجرت کنید؟!

موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت با تیم حرفه ای و وکلای بین المللی از بین راه های مهاجرت به کانادا، بهترین راه را با توجه به بررسی های تخصصی شرایط شما، ارائه می دهند ضمن این که شما را در انتخاب مطمئن ترین و قانونی ترین روش های مهاجرت یاری می کنند و در عین حال حافظ سرمایه ی شما هستند. پس نگران نباشید؛ شما نیز با کمک وکلای حرفه ای ما، مانند بسیاری از افراد دیگر می توانید در کمترین زمان وارد خاک کانادا شوید و زندگی ایده آل خود را بسازید. معطل نکنید؛ با ما همراه شوید تا در سال 2020 شما نیز یکی از میلیون ها افرادی باشید که با موفقیت به کانادا مهاجرت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز