بررسی قیمت اجاره روزانه سوئیت و ویلا در شهرهای مختلف کشور

۱۳۹۸/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۱:۵۶
کد خبر: ۹۵۲۷۲۷
بررسی قیمت اجاره روزانه سوئیت و ویلا در شهرهای مختلف کشور
همه ساله با نزدیک شدن به ایام تعطیلات بهمن ماه و عید نوروز با تغییرات ناگهانی در بازار اجاره روزانه ویلا و آپارتمان های مبله در سراسر کشور مخصوصا شهرهایی با جاذبه های سیاحتی و زیارتی روبرو میشویم. وجود تقاضای بالا، تعداد محدود اقامتگاه ها و ظرفیت پایین هتل ها به دلیل شروع فصل جدید سفرهای داخلی مهمترین دلیل این تغییر قیمت است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، عمده تغییرات قیمت با توجه به نوع فصل در شهرهای مختلف میتواند متفاوت باشد، به عنوان مثال در ایام محرم شهرهای مذهبی همچون مشهد و قم به دلیل افزایش تعداد زائرین با جهش ناگهانی در قیمت ها مواجه میشود و شهرهایی همچون کیش، قشم، اصفهان، شیراز، یزد، تبریز و شهرهای شمالی در ایام تعطیلات بهمن و عید نوروز با تغییرات قیمتی روبرو می گردند. اما در این میان پایتخت ایران یعنی شهر تهران به دلیل داشتن سفرهای زیاد غیر فصلی  با کمترین تغییرات قیمتی در بحث خدمات اقامتگاه و آپارتمان مبله در تمام طول سال مواجه است.

یک از عمده دلایل مشهود در تغییر نرخ قیمت ها در این فصول بازار دلالی سنتی است که باعث می گردد میهمانان بدون اطلاع از قیمت اصلی صرفا با شیوه بازاریابی تلفنی که دلالان دارند گرفتار قیمت های بالا شوند و همین موضوع در نهایت به صورت اپیدمی در بازار پخش شده و قیمت ها بالا رود. اما خوشبختانه در سال های اخیر با پدید آمدن سبک جدیدی از کسب وکار بصورت آنلاین در قالب شرکت های تجارت الکترونیک و سهل الوصول شدن دسترسی مردم و مسافرین به اطلاعات و قیمت های ویلا و سوئیت های مبله در بازه های زمانی مختلف یک بازار رقابتی ایجاد شده است و باعث گردیده در ایام پیک و غیر پیک یک توازن قیمتی شکل بگیرد و جهش های قیمتی به حداقل خود برسد. به عنوان مثال هم اکنون سایت میهمان شو با دعوت از میزبانان مختلف در سراسر کشور موفق شده است بیش از 5000 ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله و اقامتگاه بوم گردی را جهت رزرو آنلاین در اختیار میهمانان قرار دهد و با داشتن صدها رزرو روزانه به عنوان پیشگام این بازار فعالیت می کند. برای تحلیل عملکرد این سایت چند شهر را در این سایت مورد بررسی قرار میدهیم. برای اجاره سوئیت در مشهد به عنوان یکی از قطب های گردشگری زیارتی ایران وارد سایت میهمان شو شده و شهر مشهد را انتخاب میکنیم، پس از آن تعداد میهمان و تاریخ ورود و خروج خود را انتخاب کرده و روی دکمه جستجو کلیک میکنیم و میبینیم که بیش از هشتاد سوئیت و خانه مبله برای اجاره روزانه در این سایت وجود دارد که تمامی انها شامل تصاویر از زوایای مختلف، نام میزبان، شرح امکانات و موقعیت جغرافیایی ملک به همراه قیمت در بازه های زمانی مختلف است که میتوان بصورت رایگان درخواست رزرو را در ان ثبت نمود. قیمت ها از حداقل 50 هزار تومان تا حداکثر یک میلیون برای آپارتمان هلی لوکس و ویلاها متغییر است یا برای اجاره سوئیت در کاشان به عنوان یکی از شهرهای باستانی ایران که پذیرای میهمانان مخصوصا در ایام نوروز و بهار است بیش از یکصد مورد سوئیت، اقامتگاه سنتی و ویلا از قیمت 60 هزار تومان تا یک میلیون تومان موجود است.

اجاره سوییت

محل قرار گیری عکس شماره دو

شهر های شمالی ایران نیز از جمله مقاصد مهم گردشگری در تمامی فصول می باشند، شهر های همانند چالوس، رامسر، متل قو، ماسال، تالش که انبوهی از ویلا ها را در خود جای داده است و در سایت میهمان شو هم اکنون برای اجاره ویلا در شمال بیش از هزار ویلا، کلبه جنگلی، اقامتگاه بوم گردی وجود دارد که میتوان بصورت کاملا آنلاین آنها را رزرو نمود. قیمت شهرهای شمالی در ایام پیک عمدتا تا 30 درصد رشد خواهند داشت که بهتر است رزرو حداقل تا دو هفته زودتر انجام گردد. اما ان چیزی که این سایت را متمایز می کند ارایه گارانتی کمترین قیمت از سوی میهمان شو است، این سایت گارانتی میکند در صورتی که قیمت رزرو شما در سایت دیگری کمتر از میهمان شو باشد و این موضوع اثبات گردد، به عنوان جریمه همان ملک را به شما با 5% ارزانتر رزرو دهد که این موضوع در نهایت باعت میشود میهمانان از قیمت رزرو خود اطمینان کافی داشته باشند. از دیگر گارانتی هایی که این سایت انجام میدهد تحویل کلید است، کلیه پرداخت های شما تا لحظه ورود نزد میهمان شو محفوظ بوده و این سایت پس از دریافت کلید توسط میهمان و استقرار در ان مبلغ رزرو را با میزبان تسویه می کند.

وجود پشتیبانی تلفنی در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل از لحظه رزرو تا پایان مدت سفر از مهمترین شاخصه های این سایت است که در هر لحظه آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و مشکلات بوده و سعی میکند میهمانان با کمترین دغدغه اقامت خود را سپری نمایند. همچنین این سایت با داشتن یک جامعه آماری بالا در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی های مختلف و تخفیف های دوره ای را نیز به اطلاع میهمانان می رساند. برای داشتن یک رزرو مطمئن بهتر است ضمن بررسی مراجع معتبر در بحث رزرو اقامتگاه و عدم اعتماد به آگهی های افراد ناشناس در برنامه های انتشار آگهی سعی کنید یک سفر بدون دغدغه را برای خود و خانواده بسازید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز