معرفی بهترین برنامه تعیین قیمت خودرو

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۵:۴۱:۳۲
کد خبر: ۹۵۶۹۲۸
معرفی بهترین برنامه تعیین قیمت خودرو
بهمن ماه را می‌توان گل سرسبد واسطه‎های خودرو دانست؛ کسانی که در بازار خودرو موثر هستند شرایط بازار را به‌صورتی اداره می‌کنند که ماه بهمن به بیش‌ترین میزان خرید و فروش خودرو در طی سال برسد. از طرفی همواره احتمال کلاه‌برداری در خرید و فروش خودرو بالا است اما در بهمن‌ماه و بازار آخر سال بیش از پیش شاهد کلاه‌برداری هستیم. جدا از کلاه‌برداری باید حواس‌تان به محاسبه قیمت خودرو باشد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متاسفانه قیمت ماشین در این ماه نوسان شدیدی می‌گیرد و مانند طلا، در لحظه تغییر می‌کند. حال اگر در محاسبه قیمت روز خودرو اشتباه کنید، در اصل این شما هستید که سر خودتان کلاه گذاشتید و باید با ضرر پیش آمده کار بیایید.

چگونه در بازار آخر سال که وقت هم برای اکثر افراد بسیار مهم است بتوان قیمت دقیق خودروی کارکرده یا حتی صفر را برآورد کرد؟

کافیست سری به برنامه‌هایی مانند کافه بازار و یا گوگل پلی بزنید؛ اپلیکیشن‌های زیادی را مشاهده می‌کنید که مدعی تعیین قیمت خودرو هستند. اما اکثرا دارای نقاط ضعف هستند و در تعیین قیمت دقیق خودرو دچار اشتباه می‌شوند. در ادامه نحوه آشنایی با بهترین مرجع قیمت روز خودرو را شرح خواهم داد.

بهترین روش برای محاسبه قیمت خودرو

من مدیریت امور مالی یکی از شرکت‌های حمل و نقل را بر عهده دارم. بعد از مدتی تصمیم گرفتم خودرو سانتافه 2015 خود را فروخته و یک خودرو راوفور بخرم. می‌دانستم که سانتافه تیپ‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی دارد که مسئله تعیین قیمت آن را کمی پیچیده می‌کند. سری به سایت‌های آگهی  خودرو زدم. در سایت‌های آگهی خبری از اعلام تیپ و آپشن‌های دقیق خودرو نبود و هر فروشنده قیمت دلخواهی برای خودرو خود تعیین کرده بود؛ در نتیجه برای تعیین قیمت خودرو به‌مشکل خورده بودم.

به دلیل نتیجه نگرفتن از آگهی‌ها به نمایشگاه خودرو مراجعه کردم اما متاسفانه فروشندگان که قصد داشتند سود بیشتری داشته باشند قیمت خودرو را خیلی پایین تعیین می‌کردند.  

تنها امید من اپلیکیشن‌هایی بود که مدعی تعیین قیمت روز خودرو بودند. به گوگل پلی مراجعه کردم و چند تا از محبوب‌ترین‌های اپ‌های محاسبه قیمت خودرو را دانلود کردم. در این میان فقط یکی از اپلیکیشن‌ها بود که می‌توانستم به قیمت‌های اعلامی آن اعتماد کنم زیرا خودشان خدمات خرید و فروش خودرو را هم ارائه می‌دادند و قیمت‌های اعلامی به‌کمک قیمت‌های معامله‌شده در نمایشگاه مشخص می‌شد.

همراه مکانیک 1

اپلیکیشن همراه مکانیک، یک اپ تمام عیار و قابل اعتماد

چند سالی است که شرکت همراه مکانیک با هدف پوشش دادن نیاز به محاسبه دقیق قیمت خودرو، ابزار محاسبه قیمت ماشین را راه‌اندازی کرده است که با استقبال بالای کاربران روبه‌رو شده‌است. نسخه اندروید این ابزار هم از ابتدای سال 98 در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

محاسبه قیمت ماشین با توجه به فاکتورهای مهم مانند قطعات تعویض یا رنگ‌شده، آپشن، کارکرد و ...

کافیست وارد اپلیکیشن و یا صفحه قیمت سایت همراه مکانیک بشوید؛ تمامی خودروها با توجه به تیپ‌های مختلف چیده‌شده‌اند و شما به راحتی قادر هستید خودروی مدنظر را انتخاب کرده و به بازه قیمتی آن دسترسی داشه باشید.

از دیگر امکانات ابزار تعیین قیمت خودروی همراه مکانیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارائه نمودار تغییرات قیمت ماشین شما بر اساس تغییرات بازار از زمان نصب
  • ارائه آخرین قیمت خودرو صفر و کارکرده با توجه نوسانات بازار

همراه مکانیک 2

علاوه بر این می‌توانید با انتخاب خودروی مدنظرتان به صورت لحظه‌ای و آنلاین و با توجه به تمامی نوسانات بازار از روند صعودی یا نزولی قیمت خودروتان مطلع شوید. بعد از اینکه از قیمت ماشین مدنظرتان برای خرید یا فروش مطمئن شدید می‌توانید ثبت سفارش هم انجام دهید. بله درست متوجه شدید؛ همراه مکانیک به عنوان بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده، خدمات خرید و فروش خودرو را نیز ارائه می‌دهد. در نهایت می‌توان گفت اپلیکیشن همراه مکانیک یک پکیج کامل خودرویی است که در ادامه می‌توانید آن را دانلود کنید.

با دانلود اپلیکیشن همراه مکانیک بازار خودرو را در جیب خود داشته باشید

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز