ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دستی برای باز کردن گره های تولیدکنندگان

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۹:۱۷
کد خبر: ۹۵۹۸۸۴
ستاد تسهیل و رفع موانع تولید دستی برای باز کردن گره های تولیدکنندگان
رئیس کمیته حمایت قضایی وظیفه این ستاد را استفاده از نقاط مشترک حوزه های مالی و اداری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی اعلام کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا سعید عمرانی در دومین جلسه بررسی شرایط کارخانه فولاد هیربد گفت: بانکها پاسخگوی سهام داران و سرمایه گذاران خود هستند و ستاد تسهیل  و رفع موانع تولید قصد برهم زدن مقرارات و تعهدات بانکی را ندارد.

وی خاطر نشان کرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در تلاش است با استفاده از نظرات کارشناسی بخش های مختلف به رونق تولید و رفع رکود واحدهای تولیدی کمک کند.

رئیس کمیته حمایت قضایی گفت: در شرایطی که تحریم و جنگ اقتصادی سنگرهای تولید را هدف گرفته وظیفه تمام ارگانها و سازمانها این است که با نگاه مهربان و عادلانه بخش خصوصی و تولیدکنندگان را حمایت کنند.

رئیس کمیته حمایت قضایی، خاطر نشان کرد: ایجاد تولید و اشتغال باعث می شود خیلی از مشکلات اجتماعی کشور هم حل شود.

نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای بررسی مشکلات کارخانه فولاد هیربد مهرماه امسال برگزار شد. در آن جلسه مقرر شد که دو بانک عامل دی و بانک رفاه کارگران را  نسبت به بازگشت معوقات بانکی کارخانه فولاد هیربد به شرایط آسان تری فراهم کنند. 

رئیس هیات مدیره کارخانه فولاد هیربد در این جلسه گفت: در سه ماه گذشته 20 درصد تولیدات این کارخانه رشد داشته است و برای 200 نفر هم شغل جدید ایجاد کردیم.

سید جلیل میر احمد پور ضمن تشکر از حمایت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: در صورت همکاری بیشتر بانک ها می توانیم ضمن افزایش تولید تا 1200 شغل دیگر هم ایجاد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در مدت حمایت های ستاد تسهیل 500 میلیون دلار هم صادرات داشتیم.

آقای زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هم ضمن ابراز خرسندی از اتفاقات خوبی که در کارخانه فولاد هیربد انجام شده است گفت: چهار ماه پیش که از این کارخانه بازدید کردیم، گرد رکود کارخانه را گرفته بود ولی امروز شاهد شادابی و رونق تولید در کارخانه بودیم.

آقای زالی تاکید کرد: تصمیمات کار گروه رفع موانع تولید در استانها همچون تصمیمات ستاد تسهیل اعتبار دارد و قابل اجراست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز