چرا برای کار با مواد غذایی نیاز به دستکش یکبار مصرف دارید

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۲:۰۳
کد خبر: ۹۶۶۲۷۱
چرا برای کار با مواد غذایی نیاز به دستکش یکبار مصرف دارید
وقتی هدف شما تمیز نگه داشتن دست‌تان است راه‌حلی راحت‌تر، بهینه‌تر و مقرون به صرفه‌تر از پوشیدن دستکش یکبار مصرف نمی‌توانید پیدا کنید. چه از نظر عملکرد و چه از نظر راحتی استفاده دستکش یکبار مصرف بهترین انتخاب است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اما دلایل دیگری نیز برای پوشیدن دستکش وجود دارد به‌خصوص اگر شما به عنوان میزبان در خانه یه به‌ عنوان ارائه دهنده سرویس در رستوران و غیره ایفای نقش می‌کنید. که در اینجا به برخی از این دلایل می‌پردازیم:

به منظور حفظ استانداردهای بهداشتی و ایمنی در آشپزخانه منزل و یا رستوران‌ها نیاز به تهیه برخی اقلام برای حفاظت از مواد غذایی دارید که دستکش یکبار مصرف و سلفون محافظ غذا دو تا از مهم‌ترین آنها هستند. برای اینکه هنگام پخت و پز بتوانید میزان آلودگی مواد غذایی را کاهش دهید دستکش یکبار مصرف به شما کمک می‌کند تا به آسانی به این اهدافتان برسید ممکن است زمان پختن غذا شما به خیلی از وسایل و ابزارها دست بزنید برای اینکه خیالتان راحت باشد که آلودگی از طریق دستانتان به مواد غذایی انتقال پیدا نمی‌کند به راحتی می‌توانید دستکش یکبار مصرف بپوشید و همچنین بعد از پختن غذا برای اینکه آلودگی و رطوبت به غذایتان نفوذ نکند می‌توانید از سلفون محافظ غذا استفاده کنید.

پوشیدن دستکش یکبار مصرف در حین تهیه غذا علاوه بر محافظت از غذا در مقابل آلوده شدن، مزایای خیلی مهم دیگری در محافظت از دست افراد دارد. درست کردن غذا می‌تواند منجر به کثیف شدن دست‌ها شود پوشیدن دستکش یکبار مصرف می‌تواند دستان شما را از لکه دار شدن، چرب و روغنی شدن و بو گرفتن آن جلوگیری کند. همچنین پوشیدن دستکش یکبار مصرف برای افرادی که به فلفل، پیاز و دیگر مواد غذایی حساسیت دارند شدیدا توصیه می‌شود.

زمان در هنگام ‌پذیرایی بسیار سریع می‌گذرد و شما نیاز دارید برای پذیرایی سالم هر 10 یا 20 دقیقه دست‌های خود را شسته و تمیز کنید اما باتوجه به حجم کار و موارد دیگر این امکان وجود ندارد و شما نمی‌توانید هر 10 دقیقه دستان خود را با مایع بهداشتی مناسب بشورید پس پوشیدن و استفاده از دستکش یکبار مصرف انتخاب درستی است به این صورت که با هر ارائه سرویس شما می‌توانید به‌راحتی دستکش یکبار مصرف را تعویض کنید.

در برخی موارد پوشیدن دستکش‌های از جنس لاتکس می‌تواند منجر به یکسری حساسیت‌ها و آلرژی‌هایی مانند خارش و قرمز شدن پوست و حتی مشکلات تنفسی شود که توصیه می‌شود از دیگر دستکش‌های یکبار مصرف که استفاده آسان، کیفیت و دوام بالا و انعطاف‌پذیری خوبی دارند استفاده شود.

استفاده از دستکش یکبار مصرف در صنایع مختلف از خط تولید گرفته تا آشپزخانه منزل و رستوران و در حین تهیه غذا برای محافظت از دست و جلوگیری از نفوذ آلودگی به مواد غذایی بسیار مفید و کاربردی است. اما با توجه به موردی که در بالا بیان شد در انتخاب دستکش مناسب برای هر کاری باید دقت شود اینکه شما دستکش یکبار مصرف را برای خط تولید صنایع غذایی و آشامیدنی نیاز دارید یا برای ارائه سرویس در رستوران یا برای تهیه غذا در آشپزخانه و یا برای ارائه خدمات درمانی. در ادامه برخی راهنمایی‌هایی در زمینه تهیه و انتخاب دستکش یکبار مصرف برای استفاده جهت رفع نیازهای خاص مانند استفاده در آشپزخانه، ارائه سرویس در رستوران‌ها، کافه و غیره ارائه می‌شود.

دستکش یکبار مصرف مورد نیاز برای استفاده در آشپزخانه، رستوران‎‌ها و غیره

دستکشی که در آشپزخانه و ارائه سرویس در آشپزخانه یا رستوران می‌خواهید استفاده کنید باید دارای ویژگی‌هایی مثل استفاده آسان، کیفیت و دوام بالا، جلوگیری از نفوذ بوی مواد غذایی (مانند پیاز، سیر، ماهی و دیگر مواد غذایی)، عدم حساسیت زا بودن، جلوگیری از نفوذ آلودگی و باکتری به دست، توانایی حفاظت از ناخن‌های شما و غیره باشد. دستکش‌های یکبار مصرف برند برتر آیری پلاست بواسطه نوع مواد اولیه‌ی که در تولید آن بکار گرفته شده و همچنین راحتی مصرف یکی از بهترین پیشنهادها جهت استفاده در آشپزخانه‌ها، رستوران،ها، کافه‌هاست.

دستکش‌های یکبار مصرف برای استفاده‌های کوتاه مدت و تغییرات مکرر طراحی و تولید می‌شوند و با توجه به آنچه در بالا ارائه شد توصیه می‌شود به جای استفاده از دستکش‌هایی که چندبار‌ مصرف و بلند‌مدت هستند از دستکش‌های یکبار مصرف استفاده شود چون نیاز دارید سریعا جهت افزایش استانداردهای بهداشتی و ایمنی تعویض و جایگزین شود. با توجه به بررسی‌های صورت گرفته دستکش‌های یکبار مصرف از جنس نایلونی بهترین گزینه هستند. دستکش‌های یکبار مصرف برند آیری پلاست جهت برطرف کردن نیاز این گروه از مشتریان تولید می‌شود که  دارای ویژگی‌های مهمی مانند ضخامت بالا و کشش بسیار مناسب هستند. این ویژگی موجب می‌شود که مصرف‌کنندگان نگران پارگی دستکش نباشند و در خصوص کیفیت آن اطمینان خاطر پیدا کنند. این دستکش‌ها به صورت فری سایز (تک سایز) تولید می‌شوند و برای استفاده خانم‌ها و آقایان مناسب هستند.

از آنجا که در اکثر کارهای آماده‌سازی غذا نیاز به استفاده از دستکش یکبار مصرف دارید و با توجه به تاریخ انقضای بالای این نوع محصول شما می‌توانید این محصول را در حجم بالا خریداری و نگهداری کنید تا همیشه زمان نیاز در دسترس باشد.

برند آیری‌پلاست یکی از برترین برندهایِ تولیدکننده محصولات پلاستیکی مانند کیسه زباله، کیسه فریزر، سلفون محافظ غذایی، دستکش یکبار مصرف، سفره یکبار مصرف و همچنین دستمال‌های چند منظوره و دستکش‌ های خانگی است.

 علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سلفون محافظ غذا، دستکش یکبار مصرف و دیگر محصولات برند آیری پلاست می‌توانند به سایت این برند مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز