مدیرعامل بانک رفاه کارگران:

مردم با استفاده از خدمات الکترونیک کمتر در شعبه‌ها حضور یابند

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۰۵:۵۰:۲۷
کد خبر: ۹۷۲۳۸۰
مردم با استفاده از خدمات الکترونیک کمتر در شعبه‌ها حضور یابند
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از مردم خواست برای جلوگیری از شیوع کرونا و آلودگی، به کاهش استفاده از پول نقد و اسکناس پرداخته و از خدمات الکترونیک بانکی استفاده کنند.

«اسماعیل لله‌گانی»، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا با درخواست از مردم برای استفاده کمتر از اسکناس و‌ پول نقد به دلیل آلودگی زیاد گفت: بانک رفاه و دیگر بانک‌های کشور با ارائه خدمات آنلاین و آسان بانکی سعی دارند به مردم کمک کنند تا کمتر از منزل خارج شوند و امیدواریم مردم عزیز هم حتی‌المقدور با این درگاه‌ها امور خود را انجام دهند تا به امید خدا کرونا را شکست دهیم.

مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه «کارمندان بانک در خط مقدم نبرد با کرونا هستند» تصریح کرد: بانک رفاه یکی از بانک‌هایی است که با وجود داشتن بیشترین شعب بیمارستانی، خدمت‌رسانی به مردم را بدون توقف ادامه داده‌است. به عنوان مثال کارمندان ما در شعبه بیمارستان مسیح دانشوری بدون وقفه در کنار پرستاران و پزشکان این بیمارستان هستند تا امور بانکی تعطیل نماند.

او با گرامیداشت یاد کارمند شعبه مرکزی قم که به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست داد، گفت: همکار ما در مسیر خدمت به مردم تا پای جان تلاش کرد و با وجود این رویداد تاسف بار، کارمندان بانک در این شرایط سخت در کنار پزشکان و پرستاران حاضر شدند و خدمت را تعطیل نکرده‌اند تا کار مردم زمین نماند.

لله‌گانی افزود: بانکی‌ها در شعب حضور دارند تا دردی بر دردهای مردم اضافه نشود و در این شرایط که همه دغدغه مبارزه با کرونا را دارند با خیال راحت امور بانکی پایان سال خود را پیگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز