سفر به سرزمین‌های فرهنگ و رسوم

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۲:۵۴
کد خبر: ۹۷۸۱۰۰
سفر به سرزمین‌های فرهنگ و رسوم
از جمله یکی از اصلی‌ترین هدف‌ها در کنار تفریح و رسیدن به آرامش در سفر، آشنایی با فرهنگ و رسوم باستانی مقصد گردشگری است. از این رو اکثر گردشگران، تمایل به انتخاب مکانی با پیشینه تاریخی غنی برای سفر خود دارند. از جمله این مقصدها تور تایلند و تور استانبول است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، با ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد هر دو تور که از برنامه‌های پرطرفدار آژانس مقتدرسیر هستند به دست آورید.

سفری به شهر معابد باستانی با تور تایلند

تور تایلند برای گردشگرانی که تمایل به آشنایی با یک فرهنگ جدید و متنوع دارند، گزینه بسیار ایده‌آلی محسوب می‌شود. معابد منحصر به فرد با سبک معماری دیدنی از جمله جاذبه‌های گردشگری تایلند هستند که سالانه توریست‌های زیادی به دیدن آن‌ها می‌روند. البته تمامی جذابیت‌های سفر به این کشور زیبا، محدود به معبدهای آن نیست. بلکه بازارچه‌های شناور تایلند از دیگر مکان‌هایی است که با رفتن به آن‌ها می‌توان با بومیان منطقه از نزدیک آشنا شد و از این تجربه متفاوت نهایت لذت را برد.

آژانس مقتدرسیر در تمامی ایام سال تورهای ارزان تایلند را با کیفیت بالا اجرا می‌کند. به همین دلیل در هر روز از سال که گردشگران فرصت سفر داشته باشند می‌توانند به دیدن این منطقه با چشم‌اندازهای طبیعی زیبا بروند.

شگفت‌انگیزترین معابد تایلند برای بازدید

  • معبد آرون
  • معبد پراکائو
  • معبد سوتات
  • معبد پو
  • معبد ماهاتات
  • معبد ترایمیت
  • معبد ساکت
  • معبد بنجا

مسافران تور لحظه اخری تایلند می‌توانند فرصت اقامت در یکی از بهترین هتل‌های تایلند را با قیمتی پایین داشته باشند. آژانس مقتدرسیر نهایت سعی خود را می‌کند تا همیشه بهترین پروازها و بهترین هتل‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. بسته‌های تورهای موجود معمولا به مقصد پاتایا، بانکوک، پوکت، ساموئی و یا ترکیبی از هر یک از این مقصدها با عنوان تور ترکیبی تایلند ارائه می‌شوند. این تورها معمولا به صورت اقامت ۷ شب و ۸ روز یا بیشتر برگزار می‌شوند.

تمامی این مقصدهای گردشگری به دلیل وجود ساحل‌های زیبا در میان گردشگران ایرانی و خارجی بسیار محبوب هستند. از این رو آژانس مقتدرسیر نیز بنابر درخواست مشتریان آن‌ها را در الویت اول سفرهای خود به مقصد تایلند قرار می‌دهد.

تفریحات متنوع و گسترده این مقصد گردشگری متناسب با تمامی افراد از جمله مجردی و خانوادگی است. به عنوان مثال تفریحات شبانه تایلند در میان جوان‌هایی که دوست دارند سفر مجردی داشته باشند، بسیار پرطرفدار هستند. رفتن به پارک‌های آبی تایلند نیز با داشتن مکانی جداگانه برای تفریحات کودکان، گزینه خوبی برای سفر خانوادگی به حساب می‌آیند. البته در بین تمامی این گزینه‌های تفریحی نمی‌توان سهم مراکز خرید تایلند را نادیده گرفت.

تجربه سفری رنگارنگ تور استانبول

استانبول با داشتن تلفیقی از دو سبک معماری مدرن و سنتی در بافت شهری، به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های سفر تبدیل شده است. به این صورت که بازارهای سنتی استانبول از یک طرف و مراکز خرید لوکس و شیک آن از طرفی دیگر گوشه‌ای از این دوگانگی فرهنگی در استانبول است.

فصل بهار از جمله یکی از بهترین فصل‌های سفر با استانبول در میان مقصدهای تور ترکیه است. این فصل با داشتن آب و هوایی دل‌نشین، فرصت گشت و گذار در دو قسمت اروپایی و آسیایی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. بنابراین با انتخاب این مقصد گردشگری، می‌توان از دو قاره اروپایی و آسیایی دیدن کرد و تلفیقی از فرهنگ و سبک معماری دو قاره را به صورت یکجا دید. از طرفی دیگر، فصل تابستان به دلیل سواحل و تفریحات آبی استانبول به یکی از شلوغ‌ترین فصل‌های سال تبدیل می‌شود. با عوض شدن فصل و سرمای هوا، تعداد گردشگران کم‌تر می‌شود. در نتیجه می‌توان تورهای ارزان استانبول را رزرو کرد و یک سفری به یادماندنی و اقتصادی برای خود رقم زد.

از دیگر مزیت‌های سفر به استانبول در فصل پاییز و زمستان می‌توان به لذت خرید در ان اشاره کرد. چرا که در این فصل یا کم شدن تعداد مسافران و تغییر فصل مراکز خرید استانبول تخفیفات و جشنواره‌های خرید خوبی را برگزرا می‌کنند. در این سفر توصیه می‌کنیم تا هرگز غذاهای سنتی استانبول را از دست ندهید. استانبول با داشتن بهترین و معروف‌ترین آشپزهای دنیا، مقصدی مناسب برای تست کردن انواع غذاهای ترکی و کباب‌ها است. از این رو می‌توان آن را به عنوان بهشتی برای عاشقان شکم‌گردی در سفر شناخت. همچنین بعد از یک روز پر ماجرا، می‌توانید در یکی از کافه‌های استانبول بنشینید و قهوه ترکی را در زادگاه خودش نوش جان کنید.

سفر به استانبول همواره در اولین الویت‌های بسته‌های آژانس مقتدرسیر هستند. به این صورت که در هر روز از سال می‌توانید یکی از تورها را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. این تورها معمولا با پروازهای یکی از ایرلاین‌های ایران ایر تور و یا ماهان اجرا می‌شوند. البته آژانس مقتدرسیر این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد تا در صورت تمایل با پرداخت هزینه بیشتر ایرلاین ترکیش را برای سفر خود انتخاب کنند.

استانبول به دلیل تبدیل شدن به پایتخت گردشگری ترکیه، دارای اقامتگاه‌ها و هتل‌های مختلفی در سطح شهر است. بنابراین گردشگران می‌توانند با مشاوره با یکی از کارشناسان آژانس مقتدرسیر بهترین منطقه را برای رزرو هتل‌ انتخاب کنند. هتل‌های پیشنهادی سفر به استانبول معمولا به همراه صبحانه هستند. پس لحظه‌ای درنگ نکنید و مطمئن باشید تور استانبول را می‌بایست در برنامه‌های سفر آتی خود قرار دهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز