با حضور وزیر نیرو؛

۵ پروژه برقی و ۲ نیروگاه برق‌آبی در استان مرکزی افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۶:۴۰
کد خبر: ۹۹۷۷۱۴
۵ پروژه برقی و ۲ نیروگاه برق‌آبی در استان مرکزی افتتاح شد
عملیات بهره‌برداری و آغاز اجرای ۷ پروژه بخش برق استان مرکزی با حضور وزیر نیرو از طریق ویدئوکنفرانس در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه‌ای باختر آغاز شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، برای این پروژه‌ها که مراسم افتتاح و بهره برداری از آن‌ها صبح امروز آغاز شد و شامل ۵ مورد بهره‌برداری و دو مورد شروع عملیات اجرایی است، در مجموع ۲۴۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

دو نیروگاه برق‌آبی نیز امروز سه‌شنبه و در چارچوب سومین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران «ساخت و سازها» و «ساز و کارها»، با حضور وزیر نیرو در محلات استان مرکزی به‌طور هم‌زمان از طریق ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

این‌ پروژه‌ها شامل نیروگاه‌های ۳ و ۴.۸ محلات است که به ترتیب با ۳۶ و ۵۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال ۹۸ آغاز شده‌اند.

این طرح‌ها در دوره ساخت به‌طور میانگین برای هر ساختگاه، 50 نفر اشتغال مستقیم و برای 150 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است، همچنین در دوره بهره‌برداری این طرح‌‌ها نیز برای هر ساختگاه، 10 نفر اشتغال مستقیم و برای 30 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

بنا بر این گزارش، این نیروگاه‌ها به ترتیب با ظرفیت تولید انرژی سالیانه به میزان ۲۵ هزار مگاوات ساعت و ۴۰ هزارمگاوات ساعت با هدف افزایش پایداری شبکه، اصلاح ولتاژ و تولید انرژی پاک اجرا شده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز