رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز :

مجوز بدهند مسابقات پرورش اندام البرز را برگزار می کنیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۳۱۱۸۲
مجوز بدهند مسابقات پرورش اندام البرز را برگزار می کنیم
رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز گفت: پیگیری اخذ مجوز هستیم واگر موافقت شود با رعایت پروتکل های بهداشتی با بهترین کیفیت مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان را برگزار می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید حیدرخانی اظهار کرد: سال گذشته حدود 600 نفر از علاقه مندان به مربیگری بدنسازی و پرورش اندام در دوره های تئوری حضور داشتند که متاسفانه مجبور شدیم دوره های عملی را بخاطر ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار کنیم. 

وی افزود: در تلاشیم ادامه دوره ها را تا پایان سال به صورت حضوری به سرانجام برسانیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان البرز در خصوص مسابقات قهرمانی استان افزود: امسال با مشکلاتی مواجه هستیم که یکی از این مشکلات نبود سالن مناسب و کافی برای برگزاری مسابقات است.

حیدرخانی تصریح کرد:  تنها یک سالن در کرج وجود دارد که پذیرش ظرفیت زیادی هم ندارد و به همین علت ستاد کرونا تا به امروز مجوز برگزاری مسابقات را نداده است.

وی ادامه داد: مجدد پیگیری کرده ایم و درخواست داده ایم . اگر موافقت شود حتماً با رعایت پروتکل های بهداشتی با بهترین کیفیت مسابقات را برگزار می کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در بحث دوره های آموزشی و برگزاری مسابقات، فدراسیون دست ما را بگیرد. این فدراسیون پویا بود و انشاالله پویاتر می شود و ما هم در هیات استان البرز همراهی لازم را با فدراسیون خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز