مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز:

با نظر کادرفنی تیم در نیم فصل تقویت می‌شود/گل ریحان جشنواره بزرگ استعدادیابی برگزار می‌کند

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۴۲۶۵۴
با نظر کادرفنی تیم در نیم فصل تقویت می‌شود/گل ریحان جشنواره بزرگ استعدادیابی برگزار می‌کند
مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز با اشاره به اینکه تمرینات تیم زیر نظر دکتر مازیار در حال برگزاری است گفت: عصر فردا در چارچوب رقابت های جام حذفی باید به مصاف مس نوین کرمان برویم و امیدوارم با انجام یک بازی زیبا در این دیدار خانگی پیروز شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا رضایی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای فصل نقل و انتقالات دارید اظهار کرد: به دنبال تقویت تیم هستیم و با نظر سرمربی بازیکنان جدید به تیم اضافه خواهند شد.

رضایی در ادامه به جشنواره بزرگ استعدادیابی فوتبال اشاره کرد و گفت: این جشنواره یک اتفاق بزرگ در فوتبال ایران است و باشگاه گل ریحان در این مسیر نگاه ویژه ای به بازیکنان جوان و مستعد خواهد داشت.

وی تصریح کرد:در ارتباط با جشنواره استعدادیابی باشگاه گل ریحان به زودی اطلاعیه و تاریخ برگزاری از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

رضایی همچنین در ارتباط با صحبت های اخیر ریاست هیات فوتبال که درخواست کرده تا همه مسوولان استان از تیم گل ریحان حمایت ویژه ای داشته باشند اظهار کرد : جا دارد از این بابت تشکری از رییس هیات فوتبال استان البرز داشته باشم. وی مدیری توانا است و در این چند سال کمک شایانی به فوتبال استان البرز کرده است و در نهایت امیدوارم با همراهی مسئولان استان شاهد این اتفاق باشیم.

وی در پایان گفت: گل ریحان نماینده فوتبال البرز است ودر این راستا برای موفقیت آقای منصور بیک وردی در انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال تلاش خواهم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز