استاندار: البرز از برنامه ریزی‌ها عقب مانده است

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۷۷۸۹۸
استاندار: البرز از برنامه ریزی‌ها عقب مانده است
استاندار البرز گفت: استان برنامه های عقب مانده بسیاری دارد که برای تحقق آنها به نیروهای شایسته، توانمند، متخصص، انقلابی و جهادی نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی صبح امروز شنبه در دیدار با اعضای جبهه پایداری استان اظهار کرد: به تصمیم گیری براساس خردجمعی و استفاده از ظرفیت های فکری، پژوهشی و مطالعاتی صاحب نظران قائل هستم و برای این منظور از ابتدای مسئولیتم در استان با طیف های مختلف مردم در استان دیدار و گفتگو داشته ام.

وی ادامه داد: کشور در شرایط کنونی از بهترین شرایط اتحاد و همدلی بین سران قوا برای حل مشکلات و کسب رضایتمندی مردم برخوردار است و ما به عنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم باید از این فضا برای نیل به اهداف توسعه ای استان بهره برداری کنیم.

عبداللهی گفت: طی بازدید های میدانی از نقطه به نقطه استان و دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم، فعالان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... به موضوعات و دغدغه های حوزه های مختلف آگاهی و اشراف بیشتری پیدا کرده ام.

وی افزود: بر این اساس با احصاء مسائل استان درصدد برنامه ریزی های دقیق با ترسیم افق ۵۰ ساله و در کنار آن حل مشکلات فعلی در زمان منطقی هستیم و از سوی دیگر باید اعتماد و رضایت مردم را نیز جلب کنیم.

استاندار البرز گفت: مردم آگاه هستند و رصد دقیق بر عملکرد ما دارند از این رو فرصتی برای کوتاهی و غفلت نیست و مدیران باید شبانه روزی کار کنند تا اهداف توسعه ای استان محقق شود و کیفیت خدمات دهی به مردم افزایش یابد.

وی افزود: قرارگاه اجتماعی استان در حال شکل‌گیری است و احکام بزودی صادر می شود تا به صورت عملیاتی و اجرایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی وارد عمل شویم.

عبداللهی گفت: بر این باور هستم که حل معضلات اجتماعی در حوزه ارتقا زیرساخت های فرهنگی نیز تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: از سوی دیگر بخش بزرگی از مشکلات و دغدغه های مردم از اقتصاد نشات می گیرد از این رو باید در این زمینه نیز در ابعاد استانی برنامه ریزی و اقدام کنیم و در سطح کلان نیز پیگیری های لازم را داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: در حوزه بانوان نیز با جمع اثرگذاری از بانوان دیدار و گفتگو داشتم و مقرر شد قرارگاه عملیاتی بانوان و خانواده نیز تشکیل شود.

وی افزود: پذیرای تحقیقات، پژوهش ها، مطالعات و نظرات افراد صاحب نظر و متخصص استان هستیم تا با برنامه ریزی به اجرا برسانیم.

وی افزود: قرار نیست که تمام زمان مدیریتم در استان را به عزل و نصب مدیران بپردازم بنابراین باید انتصاب و انتخابی را داشته باشم که بتوانم با کمک آنها افق توسعه ای 50 ساله استان را در کنار برنامه ریزی ها و اقدامات میان مدت و کوتاه مدت دنبال کنم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز