استاندار البرز تاکید کرد: بر فعالیت مشاورین املاک نظارت جدی صورت می گیرد

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۸:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۲۸۰۸
استاندار البرز تاکید کرد: بر فعالیت مشاورین املاک نظارت جدی صورت می گیرد
استاندار البرز با تاکید بر اینکه افزایش اجاره بها بیش از نرخ اعلام شده غیرقانونی است گفت: اقدامات ویژه ای را برای کنترل و نظارت بر مشاورین املاک در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که امروز پنجشنبه برگزار شد، با بیان اینکه این قرارگاه مدت 3 ماه است که به صورت منظم تشکیل می شود، افزود: این جلسه مصوبات و دستاوردهای ملموسی داشته است.

وی ادامه داد: مردم باید در تمامی موضوعات اجتماعی ورود کنند چراکه همواره با پویایی و مشارکت مردم در اموز شاهد نتایج به مراتب بهتری بوده ایم.

عبداللهی گفت: از گروه های جهادی و فعالان اجتماعی و سازمان های مردم نهاد دعوت می شود که در مسیر نیل به اهداف قرارگاه اجتماعی همراهی بیشتری داشته باشند.

وی افزود: البته گروه های جهادی اکنون نیز همکاری های بسیار خوبی داشته اند و گزارش اقدامات خود را که ذیل این قرارگاه صورت می گیرد، ارائه می دهند.

استاندار البرز گفت: گروه های جهادی فعال در این کارگروه در حوزه های مختلف باید با دستگاه ها و رده متناظر خود ارتباط سازنده تری را برقرار کنند و دستگاه ها موظف هستند بستر لازم را برای فعالیت آنها مهیا کنند.

وی در خصوص تصمیم سران قوا در خصوص اجاره بهای مسکن، افزود: این موضوع اکنون به دغدغه ای برای مسئولان تبدیل شده چراکه برخی نسبت به افزایش غیرقانونی قیمت ها اقدام کرده اند.

عبداللهی گفت: افزایش اجاره بها بیش از 25 درصد در کلانشهر ها غیرقانونی است و بر ای این منظور از اتحادیه های مربوطه خواسته ایم نظارت جدی بر این روند داشته باشند.

وی افزود: اقدامات ویژه ای را برای کنترل و نظارت بر مشاورین املاک در دستور کار داریم.

استاندار البرز در کارگروه حجاب و عفاف استان نیز با اشاره بر ضرورت اقناع افکار عمومی از فرهنگ ایرانی و اسلامی، گفت: باید آگاهی بخشی گسترده ای صورت گیرد و نظارت جدی بر تولید و توزیع پوشاک نیز داشت.

وی افزود: هنجارشکنی و رفتار خارج از عرف به هیچ عنوان قابل توجیه نیست چراکه باید حافظ و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

عبداللهی گفت: ترویج زندگی ایرانی اسلامی و رعایت حجاب اسلامی مهمترین آرمان شهیدان است که در این مسیر از جان خود گذشتند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز