نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی در البرز برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۳:۰۵
کد خبر: ۱۳۴۳۵۳۹
نمایشگاه بزرگ فرهنگی ورزشی در البرز برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ نشست مشترک هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد البرز عصر امروز شنبه با حضور مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، گلستانی معاون توسعه امور ورزش، افشاری معاون فرهنگی و امور جوانان در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این نشست گلستانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مربیان فرهنگی توسط وزارت ورزش و جوانان گفت: هر هیئت ورزشی می بایست 2 نفر از مربیان خود را برای شرکت در این کلاسها به اداره کل معرفی نماید.

در ادامه مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی کشور در استان البرز " برگزار خواهد شد، گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته در بازه زمانی 20 الی 26 تیرماه جاری به مناسبت دهه امامت و ولایت در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برپا خواهد شد.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، معرفی رشته های مختلف ورزشی به عموم مردم در جهت توجه بیشتر شهروندان به مقوله ورزش است.

جانعلی با تأکید بر این که " تمام ظرفیت ورزشی استان می بایست در این نمایشگاه دیده شود " گفت: تمام هیئتهای ورزشی در نمایشگاه صاحب غرفه هستند و در طول ساعات بازدید مردم به معرفی رشته خود و اجرای حرکات ورزشی با حضور ورزشکاران می پردازند.

وی به حوزه جوانان نیز اشاره و عنوان کرد: سازمانهای مردم نهاد جوانان استان نیز با برپایی غرفه در این نمایشگاه به ارائه خدمات فرهنگی در حوزه های ازدواج، خانواده، اجرای جنگ شادی، مشاوره و ... خواهند پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: ایجاد شور و سلامت در جامعه از وظایف اصلی ما می باشد و همه باید تلاش کنیم این نمایشگاه به بهترین شکل ممکن برگزار و موجبات نشاط بیشتر مردم را فراهم کند.

شایان ذکر است، حاضرین در نشست نیز نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه های خود نسبت به این برنامه فرهنگی ورزشی را بیان کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز