برگزاری نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی کشور در البرز اقدامی جهادی بود

۱۴۰۱/۰۴/۲۸ - ۰۷:۵۹:۱۴
کد خبر: ۱۳۵۲۶۳۸
برگزاری نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی کشور در البرز اقدامی جهادی بود
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از حامیان و تلاشگران برگزاری بزرگترین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی کشور در استان البرز قدردانی کرد و این رویداد را اقدامی جهادی ارزیابی کرد.

 

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز؛ مجتبی جانعلی اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد اجرای یکی از بی نظیرترین رویدادهای فرهنگی ورزشی کشور در استان البرز بودیم.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم بدون این که ریالی از اعتبارات دولتی استفاده کنیم، تنها با بهره گیری از طرفیت بخش خصوصی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره فرهنگی ورزشی کشور را در البرز برگزار کنیم.

جانعلی ادامه داد: این رویداد بزرگ طی روزهای ۲۲ الی ۲۶ تیرماه در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برپا شد که روزانه خیل عظیمی از جمعیت و علاقمندان را به سوی خود کشاند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ظرفیت های ورزش و جوانان استان البرز در معرض دید عموم قرار گرفت، ضمن این که تلاش شد تا خانواده ها بیش از پیش با کارکردهای حوزه ورزش و جوانان آشنا شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ایجاد نشاط و شادابی را یکی از مهترین اهداف این جشنواره دانست و عنوان کرد: همچنین در این نمایشگاه تلاش شد تا استعدایابی ورزشی نیز انجام گرفته و نوجوانان و نونهالان به رشته های ورزشی که مستعد آن هستند، جذب شوند.

وی ضمن قدردانی از تمام دست اندرکاران اجرای این رویداد، گفت: جا دارد از عزیزانی همچون دکتر عباسی نماینده محترم مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، دکتر کلهر معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر شکوه فر معاون حقوقی، امور مجلس و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، دکتر کاظمی پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و مهندس جاویدپور معاون امور عمرانی استانداری البرز که با حضور خود موجب دلگرمی جامعه ورزش و جوانان شدند، قدردانی نمایم.

وی اضافه کرد: از ارگانهایی نظیر سپاه پاسداران، بسیج ورزشکاران، شهرداری کرج، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیروی انتظامی، راهنمایی رانندگی، پایگاه های بسیج منطقه و ... نیز که ما را یاری کردند، تشکر ویژه دارم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: همچنین از برادر گرانقدرم مهندس کرمی مدیرعامل مجموعه فرش وزرا که حامی اصلی و مالی این رویداد بوده و موجبات شادی و نشاط شهروندان را فراهم کردند، قدردانی ویژه می نمایم.

 وی با تقدیر از اصحاب رسانه  به ویژه صدا و سیما به جهت پوشش خبری این جشنواره افزود: از تلاش تمامی همکارانم در اداره کل و ادارات شهرستانها، هیئتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد جوانان، ورزشکاران، قهرمانان، جوانان نخبه استان از جمله مخترعین و ... که با حضور پر رنگ خود، این نمایشگاه و جشنواره بزرگ را اعتلا بخشیده و رقم زدند، متشکرم.

مجتبی جانعلی تصریح کرد: قطعا با این همدلی، همت و تلاشی که در جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان البرز برای برگزاری این رویداد مشاهده کردیم، در آینده اتفاقاتی به مراتب بزرگتر در سطح استان و کشور را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز