ترکاشوند در جلسه شورای اداری فردیس:

شهرداری کرج بر تکمیل پروژه های عمرانی فردیس اهتمام ویژه دارد

۱۳۹۴/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۴:۴۳
کد خبر: ۲۷۵۴۵۱
شهرداری کرج بر تکمیل پروژه های عمرانی فردیس اهتمام ویژه دارد
با مصوبه شورای اسلامی شهر کرج اعتبار خوبی برای تکمیل پروژه احداث ادامه بلوار فرگاز که یکی از محورهای توسعه شهرستان فردیس است، تخصیص داده شده است.

  شهردار کلانشهر کرج گفت: شهرداری کرج در سال جدید با تمام امکانات به مردم شهرستان فردیس خدمت رسانی خواهد کرد و پروژه های بزرگ عمرانی برای این منطقه پیش بینی شده است.  

 علی ترکاشوند روز گذشته در نشست شورای اداری فردیس که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال 94 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» اظهارداشت: دولت کارگزار و خادم مردم است و طبق فرمایشات رهبری، مسئولان باید در حوزه کاری خود پیشگام باشند.

وی ادامه داد: برای توسعه و آبادانی شهر و جلب رضایت شهروندان گام های اساسی را در قالب قوانین و مقررات چارچوب نظام جمهوری اسلامی بر خواهیم داشت و امید است امسال بتوانیم با همه توان در خدمت مردم، برای مردم و در کنار مردم باشیم و برای آنها کار کنیم.

شهردار مرکز البرز با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری که با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شد، اظهار کرد: این شعار مختص به سال 93 نیست بلکه مدیریت شهری باید آن را سرلوحه خود در کارها قرار دهد تا به پیشرفت برسد.

ترکاشوند تصریح کرد: بنده به عنوان خادم مردم شهرستان های فردیس و کرج اعلام می کنم با توجه به پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر، مناطق 3 و 10 با استفاده از امکانات و اعتبارات موجود موفق به برداشتن گام های اساسی در راستای برنامه ریزی و اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی، ورزشی، فرهنگی و... در منطقه فردیس شدند.

این مسئول از بازگشایی بلوار فرگاز شهرستان فردیس به عنوان یکی از طرح های مهم عمرانی منطقه نام برد که شهرداری برای اجرای این طرح مصمم است.

وی با بیان اینکه در بحث خدمات رسانی ویژه به شهروندان فردیس به شخصه پیگیر بوده و هستم، گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر کرج اعتبار خوبی برای تکمیل پروژه احداث ادامه بلوار فرگاز که یکی از محورهای توسعه شهرستان فردیس است، تخصیص داده شده که به حمد الهی و با حمایت های مسئولان شهرستان به انجام خوبی خواهد رسید.

شهردار کرج در پایان از زحمات فرج اله ایلیات در زمان تصدی مدیریت منطقه 10 شهرداری کرج که منشاء اثر خیر بود، تقدیر و تشکر کرد و از عباس کمالی روستا که از مدیران با سابقه و با تجربه مدیریت شهری می باشد و به عنوان مدیر جدید منطقه معرفی شد، به عنوان مدیری دارای انگیزه، خلاق و توانمند یاد کرد.

ترکاشوند اظهار امیدواری کرد؛ مدیران مناطق 3 و 10 شهرداری کرج در سال جدید با کمک دیگر نهادهای شهرستانی بتوانند در مسیر توسعه مضاعف شهرستان فردیس گام بردارند و خدمتی شایسته شان شهروندان فهیم و شریف را ارایه کنند.

در این جلسه حجت الاسلام دکتر ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس، مهرور فرماندار شهرستان فردیس، داود وحیدی، رضا شریفی، مصطفی سعیدی و بهنام محمودی از اعضای شورای اسلامی شهر کرج و مدیران دستگاههای اجرایی و برخی از مدیران کل استان حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز