برگزاری چهارمین جشنواره روز جهانی گرافیک در کرج

۱۳۹۴/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۱:۱۳
کد خبر: ۲۸۱۶۶۸
برگزاری چهارمین جشنواره روز جهانی گرافیک در کرج
چهارمین جشنواره روز جهانی گرافیک با محوریت «نقش مدیر هنری در گرافیک ایران» در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد

 

چهارمین جشنواره روز جهانی گرافیک به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با محوریت بررسی جایگاه مدیر هنری در گرافیک ایران برگزار شد.

 سجاد فروغی مدیر برگزاری چهارمین جشنواره روز جهانی گرافیک در این باره گفت: جایگاه مدیر هنری در گرافیک ایران سلیقه‌ای انتخاب می‌شود و اختلافات در پروژه‌های گرافیکی در شرکت‌های مختلف حاصل عدم شناخت جایگاه مدیر هنری است.

وی افزود: چهارمین جشنواره روز جهانی گرافیک با محوریت «نقش مدیر هنری در گرافیک ایران» در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد تا دانشجویانی که وارد عرصه بازار کار می‌شوند با جایگاه واقعی یک مدیر هنری آشنا شوند؛ چرا که یک مدیر هنری در روند صحیح اجرای فعالیت‌های گروهی و هنری بسیار تأثیرگذار است.

فروغی خاطر نشان کرد: هر گروهی که برای انجام پروژه‌ فرهنگی و هنری  گردهم می‌آیند نیاز به یک مدیر دارند و در برنامه‌های مختلف از جمله انتشارات و جشنواره‌ها یک مدیر هنری نیاز است که فعالیت‌های هنری را به درستی پیش ببرد.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: یک مدیر هنری باید جایگاهش را به‌ درستی بشناسد و در انجام فعالیت‌های گروهی تقسیم وظایف کند؛ اما در بیشتر مواقع یک مدیر هنری در اکثر پروژه‌ها بیشتر فعالیت‌ها از جمله صفحه آرایی، طراحی نشانه و طراحی جلد را شخصاً انجام می‌دهد در حالی‌که یک مدیر هنری باید طراح نشانه، طراح جلد و صفحه آرا را انتخاب کند تا فعالیت‌ها جداگانه انجام شوند.

فروغی یادآور شد: نمایشگاه قریب به 70 اثر از آثار گرافیکی اساتید مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج در نگارخانه اداره ارشاد از امروز به مدت یک هفته همزمان با روز جهانی گرافیک درمعرض دید علاقمندان قرارگرفته است.

در ادامه پانل تخصصی با محوریت «نقش مدیر هنری در گرافیک ایران» با حضور کیانوش غریب‌پور مدیر هنری نمونه، آرش تنهایی عضو انجمن طراحان گرافیک ایران و کیوان روشن‌بین طراح گرافیک و سجاد فروغی ، مدیر هنری برگزار شد.

شایان ذکر است این برنامه با حمایت مهندس حسینی کاشانی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز