برگزاری نشست شورای تخصصی طرح استعدادیابی البرز

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۱:۵۵
کد خبر: ۲۸۵۳۰۹
برگزاری نشست شورای تخصصی طرح استعدادیابی البرز
بدون شک توجه به ورزش مدارس و رسیدگی به آن می تواند آینده ای درخشان برای ورزش استان و حتی کشور رقم بزند.

 نشست شورای تخصصی طرح استعدادیابی استان البرز در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، این نشست با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، علیزاده معاون تربیت بدنی اموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان دو اداره کل برگزار شد.

در ابتدای نشست گزارش عملکرد ستاد و کارگروه های طرح استعدادیابی استان ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

بحث و تبادل نظر پیرامون آینده این طرح و ارائه نظرات و پیشنهادات اعضای حاضر در جلسه از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود.

همچنین در پایان این جلسه مقرر شد با مشارکت و پیگیری بیشتر دو اداره کل اجرای این طرح تسریع بیشتری پیدا کند.

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بالای آموزش و پروش برای استعدادیابی و آینده سازی ورزش استان اظهار کرد: بدون شک توجه به ورزش مدارس و رسیدگی به آن می تواند آینده ای درخشان برای ورزش استان و حتی کشور رقم بزند و از دل همین مدارس و دانش اموزان است که قهرمانان ملی و جهانی به ورزش کشور معرفی می شوند.

ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز نیز با ابراز رضایت از همکاری صورت گرفته بین دو اداره کل گفت: استان البرز همواره در زمینه ورزش سرشار از استعدادهای بیشماری بوده که تقویت و حمایت از آنها وظیفه همه مسئولان این 2 اداره کل است و با توجه به همکاری که در این راستا شکل گرفته می توان به آینده ورزش استان بیش از پیش امیدوار بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز