برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس اعتکاف در کرج

۱۳۹۴/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۱:۵۰
کد خبر: ۲۸۹۷۱۱
برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس اعتکاف در کرج
از بین 600 اثر راه یافته به اولین جشنواره عکس اعتکاف استان 40 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب گردید که به جهت ارج نهادن و بهتر دیده شدن این آثار ارزشمند محل نمایش آثار مصلی نماز جمعه کرج انتخاب گردید.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره عکس اعتکاف (عاکفان) همزمان با انجام فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کرج خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، سید موسی حسینی کاشانی با اعلام این مطلب افزود: در جهت استفاده از زبان موثر هنر عکاسی در بازنمایی و ثبت احساسات ناب نیایش در ایام 3 روز اعتکاف از تمامی عکاسان استان البرز دعوت بعمل آمد تا در این جشنواره با آثار عکاسی از مراسم نیایش واعتکاف شرکت نمایند .

وی تصریح کرد: از بین 600 اثر راه یافته به اولین جشنواره عکس اعتکاف استان 40 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب گردید که به جهت ارج نهادن و بهتر دیده شدن این آثار ارزشمند محل نمایش آثار مصلی نماز جمعه کرج انتخاب گردید.

مهندس کاشانی اظهار داشت : با توجه به استقبال بسیار خوب هنرمندان عکاس استان به 5 اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است نمایشگاه آثار جشنواره اعتکاف (عاکفان) مورخ 94/3/15همزمان با نماز عبادی ،سیاسی جمعه در محل مصلای کرج برگزار خواهد شد . که تمامی علاقه مندان میتوانند همزمان با شرکت در نمازجمعه از این نمایشگاه دیدن نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز