البرز، جوان ترین هیات فدراسیون اسکواش است

۱۳۹۴/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۹۲۹۷۸
البرز، جوان ترین هیات فدراسیون اسکواش است
علی رضا سنایی نایب رئیس فدراسیون برای رشد وارتقاء ورزشکاران ومربیان و داوران استان البرز قول مساعد داد که به صورت رایگان مربیان خوب فدراسیون را جهت کارگاههای یک روزه و یا چند روزه به استان البرز اعزام نماید.

 

    پس از برگزاری مجمع سالیانه هیات اسکواش استان البرز، گزارش عملکرد یکساله ی این هیات اعلام شد.

    به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، اولین مجمع سالانه هیات اسکواش استان البرز با حضور علی رضا سنایی نایب رئیس فدراسیون اسکواش، امیرعزیزی پور دبیر فدراسیون اسکواش، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، امیر هوشنگ  گل رخ رئیس کمیته آموزش فدراسیون، بهارک شینا رئیس هیئت اسکواش استان البرز و اعضای مجمع انتخاباتی این هیئت در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

         در ابتدای این مجمع علی رضا سنایی نایب رئیس فدراسیون  برای رشد وارتقاء ورزشکاران ومربیان و داوران استان البرز قول مساعد داد که به صورت رایگان مربیان خوب فدراسیون را جهت کارگاههای یک روزه و یا چند روزه به استان البرز اعزام نماید.

         همچنین عزیزی پور دبیر فدراسیون اظهار کرد: هیات اسکواش استان البرز جوان ترین هیات تاسیس شده در فدراسیون اسکواش  میباشد که بعد از سه سال و چند ماه در بین 31 استان، رتبه 18 را کسب نموده است که این مسئله جای تقدیر دارد.

         در ادامه گل رخ مسئول کمیته ی آموزش فدراسیون نیز اعلام کرد این کمیته آمادگی دارد در صورت اعلام نیاز از طرف هیات اسکواش استان برای کلاسهای مربیگری وداوری مجوز لازم را صادر و مدرسان توانمندی را به استان معرفی نماید .

         نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز اظهار کرد: ما از هیات های نوپا حمایت خواهیم کرد و زمین هایی که مساعد ساخت کورت اسکواش باشد و متعلق به اداره ورزش وجوانان استان البرز است را به هیئت معرفی خواهیم کرد تا با کمک بخش خصوصی در بحث مشارکتها بتوانیم حداقل سه کورت استاندارد تا پایان سال احداث نماییم .

         در پایان بهارک شینا گزارش یک ساله ی هیات اسکواش را چنین اعلام کرد:

        احداث اولین کورت اسکواش تمرینی با کمک اداره کل وفدراسیون وهمچنین اسپانسرهای مالی

        در سال 93 هیات اسکواش استان البرز برای اولین بار تیم سازمان یافته ی اسکواش در استان البرز هم آقایان هم بانوان تشکیل شد وبه مسابقات که در تهران برگزار شده بود اعزام شدند.

        تفاهم نامه با کانون مهدهای کودک استان البرز وهمچنین اداره کل زندانهای استان البرز وهیات اسکواش استان البرزامضاء شد .

        توافق با آموزش و پرورش جهت طرح استعدادیابی در مدارس

        صدور مجوزاز سوی اداره کل آموزش وپرورش جهت حضور  نماینده هیات اسکواش  در مدارس استان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز