دولت از طرح های پیشگیرانه در بحران ها و حوادث حمایت می کند

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۰۶:۲۰:۵۸
کد خبر: ۳۰۸۳۹۷
دولت از طرح های پیشگیرانه در بحران ها و حوادث حمایت می کند
در دو بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی امکانات و تجهیزات مورد نیاز باید تجمیع شود تا به صورت یکپارچه بتوانیم بحران ها مدیریت کنیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: طبق مصوبه دولت، از طرح هایی که به نوعی در مدیریت بحران ها و حوادث نقش پیشگیرانه داشته باشد حمایت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، " هیربدمعصومی"در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که در سالن عمرانی برگزار شد، گفت: طبق اعلام سخنگوی دولت، از طرح هایی که به نوعی مقابله و پیشگیری بحران ها و حوادث باشد حمایت می شود.

وی افزود: در این راستا مسئولان و صاحبنظران دیدگاه های خود را در حوزه پیشگیری به شورای مدیریت بحران استان ارائه دهند تا جهت تأمین اعتبار جهت اجرا، به سازمان مدیریت بحران کشور اعلام شود.

معصومی تهیه نقشه جامع خطرپذیری استان را نیز از اولویت های مهم در بحث پیشگیری عنوان کرد.

وی با بیان اینکه منطقه چالوس از نقاط خطرپذیر این استان محسوب می شود، تجهیز شهرداری آسارا به امکانات مدیریت بحران را مهم خواند.

معصومی مدیریت یکپارچه در بحران ها را مورد تأکید قرار داد  و گفت: در دو بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی امکانات و تجهیزات مورد نیاز باید تجمیع شود تا به صورت یکپارچه بتوانیم بحران ها مدیریت کنیم.

نوسازی مدارس فرسوده از دیگر تأکیدات معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بود. معصومی در این رابطه نیز بیان کرد: تقویت سازه های مدارس در قالب طرح های پیشگیرانه باید مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز