تسهیلات ارشاد البرز برای اهل قلم

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۵:۵۴
کد خبر: ۳۱۰۳۰۳
تسهیلات ارشاد البرز  برای اهل قلم
معاون فرهنگی مطبوعاتی این اداره کل گفت: سامانه اهل قلم در بهمن ماه 1393توسط موسسه خانه کتاب راه اندازی شده و هدف از آن ثبت اطلاعات ، شناسایی و حمایت از نویسندگان و اهالی قلم کشور است.

 

نویسندگان البرز با ثبت نام در سامانه اهل قلم www.ahleghalam.ir از حمایت ها و تسهیلات خانه کتاب و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج، معاون فرهنگی مطبوعاتی این اداره کل گفت: سامانه اهل قلم در بهمن ماه 1393توسط موسسه خانه کتاب راه اندازی شده و هدف از آن ثبت اطلاعات ، شناسایی و حمایت از نویسندگان و اهالی قلم کشور و ایجاد فضایی برای بهره مندی از تجربیات نویسندگان و ایجاد فضای همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی در نهایت توسعه فعالیت های اهل قلم ذکر کرد.

محمد طاهری افزود: بر اساس آمار  موسسه خانه کتاب تا کنون 6250 نویسنده از کشور در این سامانه ثبت نام کرده اند که استان البرز با تعداد 237 نویسنده ثبت نام شده در این سامانه بعد از استانهای تهران و قم در رتبه سوم تعداد نویسندگان ثبت نام شده در کشور قرار دارد که نشان ظرفیت و استعدادهای نویسندگی در استان در مقایسه با کشور را دارد.

وی از نویسندگان استان البرز خواست با مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات خود ضمن بهره مندی از مزایای آن و دسترسی به آثار دیگر نویسندگان کشور از فضای ایجاد شده برای همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی و در نهایت توسعه فعالیت های اهل قلم بهره مند گردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز