راه اندازی کتابخانه های سیار در کرج

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۰۷:۲۸:۴۸
کد خبر: ۳۱۸۷۰۹
راه اندازی کتابخانه های سیار در کرج
ارتقای فرهنگ مطالعه در هرجامعه به برنامه ریزی های مستمر و طولانی مدت نیاز داردو نمی توان انتظار داشت درمدت کوتاهی همه اقشار جامعه کتابخوان شوند .

 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج گفت: 200 دستگاه اتوبوس درکرج به کتاب های مرتبط با موضوعات شهری مجهز شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج ، فاطمه اسکندری اظهار کرد: ارتقای فرهنگ مطالعه در هرجامعه  به  برنامه ریزی های مستمر و طولانی مدت نیاز داردو نمی توان انتظار داشت درمدت کوتاهی همه اقشار جامعه کتابخوان شوند .

وی خاطرنشان کرد:نمایشگاه کتاب یکی از مهمترین رخدادهای فرهنگی درهراستان است و می تواند زمینه ای برای آشناسازی شهروندان را با منابع به روز مطالعه فراهم کند.

وی افزود: به نظرمی رسد با اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب می توان افراد زیادی را برای بازدید از این نمایشگاه ترغیب کرد .

وی ادامه داد: اگر تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص این نمایشگاه از دوماه قبل آغاز شده بود ، بدون شک شاهد حضور بازدیدکنندگان بیشتری درفضای این نمایشگاه بودیم .

اسکندری با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای ارتقای فرهنگ کتابخوانی در میان مردم گفت: شهرداری سالانه مبلغی را برای خرید کتاب در موضعات مرتبط با مسائل شهری هزینه می کند و دراختیار دستگاه ها و عموم مردم قرار می دهد .

عضو شورای شهر کرج افزود:علاوه براین امسال 200 دستگاه اتوبوس به کتاب های مرتبط با موضوعات شهری مجهز شده اند تا مردم بتوانند در طول سفرهای درون شهری خود از مطالعه این کتاب ها لذت ببرند .

وی ابراز کرد: همه دستگاه ها و ارگان ها در خصوص  توسعه فرهنگ کتابخوانی مسئول هستند و باید درحد وسع و توان خود دراین زمینه گام بردارند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز