شهردار کرج:

نیازهای شهرداری از شرکت‌های فناور داخلی تامین شود

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۷:۲۴
کد خبر: ۳۵۸۹۷۴
نیازهای شهرداری از شرکت‌های فناور داخلی تامین شود
با توجه به وجود پتانسیل‌های بالای فناورانه، کرج می‌تواند به عنوان شهر علمی مطرح شود.

 

   شهردار کلانشهر کرج به همراه مدیر منطقه 6 کرج از پارک علم و فناوری استان البرز بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج ، شهردار کلانشهر کرج به همراه مدیر منطقه 6 کرج از پارک علم و فناوری استان البرز بازدید کردند. در ابتدای این دیدار ربانی، رییس پارک علم و فناوری استان البرز با تشریح فعالیت‌ها و عملکردهای پارک با ذکر این نکته که باید 20 درصد تولید ناخالص ملی تا افق 1404 از فروش محصولات دانش‌بنیان باشد در حالی که هم‌اکنون این میزان یک درصد است، افزود: با توجه به وجود پتانسیل‌های بالای فناورانه، کرج می‌تواند به عنوان شهر علمی مطرح شود.

وی به اشتیاق شرکت‌های خارجی در مشارکت با شرکت‌های ایرانی در پروژه‌ها و طرح‌های داخلی اشاره و بر ضرورت توجه به این مساله تاکید کرد.

رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی به توانمندی‌های شرکت‌های فناور استان و پارک در حل مشکلات حوزه مدیریت شهری اشاره و ضمن معرفی برخی از شرکت‌ها به ایجاد کنسرسیوم‌های تخصصی توسط پارک علم و فناوری استان البرز اشاره و در خاتمه تعاملات بین پارک و شهرداری را رضایتبخش توصیف کرد.

در ادامه ترکاشوند، شهردار کرج نیز با ذکر این نکته که نیازهای شهرداری باید از شرکت‌های فناور داخلی تامین شود، بر حل مشکلات پارک علم و فناوری البرز تاکید کرد.

در پایان این دیدار شهردار کرج آمادگی خود را نسبت به حمایت از رویدادهای کارآفرینی، راه‌اندازی فناور‌سرا و باشگاه فناوران جوان، اعلام نیازهای شهرداری به پارک در قالب پروژه و اختصاص فضای تبلیغاتی به پارک در سطح شهر با مشارکت استانداری البرز و پارک علم و فناوری البرز در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز