۷۶۰۰ دانش آموز تبعه خارجی در ساوجبلاغ

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۹:۰۲
کد خبر: ۴۰۷۶۵۸
۷۶۰۰ دانش آموز تبعه خارجی در ساوجبلاغ
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه ۷۶۰۰ دانش آموز اتباع خارجی در شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد، به خبرنگار خبرگزاری برنا در استان البرز گفت: این تعداد در۲۰ مدرسه آموزش می بینند و هزینه سنگینی را متحمل شهرستان می سازد.

به گزارش خبرگزاری برنا در استان البرز:
ابوالقاسم پالیزگیر با اشاره به برنامه های در دستور کار فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ در سال جاری، اظهار کرد: بزرگترین مرکز فرهنگی- هنری شهرستان ساوجبلاغ افتتاح شد. وی با بیان اینکه برای احداث این پروژه فرهنگی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان اعتبار صرف شده، افزود: اقدامات فرهنگی و سینمایی در این مجموعه انجام می شودضمن آنکه احداث این مرکز فرهنگی برای شهرستان ساوجبلاغ یک نیاز بود.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه برنامه ریزی های خوبی به منظور ایام ارتحال امام خمینی(ره) انجام و جلساتی مرتبط با این امر در ساوجبلاغ برگزار شده است، خاطرنشان کرد: ۹ خرداد ماه سال جاری نخستین کاروان زائران حرم حضرت امام به شهرستان ساوجبلاغ می آیند. وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی خوبی به منظور استقبال از زائران حرم امام خمینی (ره) صورت گرفته است، تصریح کرد: تامین نیازهای زائران نظیر آب، غذا و محل اسکان انجام شده است و امید است بیش از سنوات گذشته زائران به حرم امام خمینی(ره) اعزام شوند. پالیزگیر با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۶۱۰ دانش آموز اتباع خارجی در شهرستان ساوجبلاغ در مقاطع مختلف وجود دارد، افزود: بیش از ۵هزار نفر از این جمعیت در مقطع تحصیلی ابتدایی تحصیل می کنند. فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: با احتساب جمعیت دانش آموزی اتباع خارجی،۲۰ مدرسه در اختیار این افراد قرار دارد که هزینه سنگینی را متحمل شهرستان می سازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز