فراغت: در البرز اتحاد دولت_ ملت وجود ندارد!

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۷:۵۱
کد خبر: ۴۱۳۳۷۷
فراغت: در البرز اتحاد دولت_ ملت وجود ندارد!
روان شناسی شغل به ما می گوید که بین موفقیت و اثرگذاری تفاوت است ، به دلیل همین نظریه استاندار البرز تا به اکنون اثر گذار نبوده است و موافق و مخالف را عصبانی کرده است! ایشان به دلیل همان خصوصیات شخصیتی اش که توانایی « نه» گفتن را ندارد بسیار سخت می تواند دست به اقدام و عمل بزند و طرفداران دولتی که مورد وثوق مقام معظم رهبری هست نمی توانند تاوان این خصوصیت فردی را بدهند!

دبیر حزب مردم سالاری استان البرز به خبرگزاری برنا گفت: تفکر استقرایی یعنی رسیدن از جزء به کل ، و یکی از عناصر مهم رسیدن به یک گفتمان عمومی است. وقتی مقام معظم رهبری از اتحاد دولت_ ملت صحبت می کند یعنی اینکه این اتحاد را باید در اجزاء یا همان استان ها که کشور را تشکیل می دهند، جستجو کرد. آیا در استان البرز اتحاد دولت_ ملت وجود دارد؟ این سوالی است که استاندار البرز باید به آن پاسخ بگوید!

وی ادامه داد: متاسفانه موجودیت ادبیات سیاسی و فرهنگی البرز دچار نوعی رکود و عدم تحرک شده است و عده ای سعی دارند که این ادبیات را حفظ کنند چرا که در این ادبیات مختصات و تعریف دارند و هر کار که دوست دارند می کنند و به کسی هم پاسخگو نیستند!

استاندار البرز نیز به دلیل خصوصیات ذاتی و شخصیتی اش، فردی آوانگارد و پیش رو نیست ! در تعریف روان شناسی شغل ، استاندار باید پیشانی تغییر و تحولات باشد و باید در امتداد دولتی که برآمده از آن است ، حرکت کند!

فراغت افزود: روان شناسی شغل به ما می گوید که بین موفقیت و اثرگذاری تفاوت است ، به دلیل همین نظریه استاندار البرز تا به اکنون اثر گذار نبوده است و موافق و مخالف را عصبانی کرده است! ایشان به دلیل همان خصوصیات شخصیتی اش که توانایی « نه» گفتن را ندارد بسیار سخت می تواند دست به اقدام و عمل بزند و طرفداران دولتی که مورد وثوق مقام معظم رهبری هست نمی توانند تاوان این خصوصیت فردی را بدهند!

دبیر حزب مردم سالاری استان البرز در پایان گفت: اگر مقام معظم رهبری از روحیه انقلابی گری صحبت می کند ، یعنی اینکه بتوانیم افرادی را که به دنبال منافع فردی هستند را پس بزنیم. روحیه انقلابی گری یعنی اینکه بتوانیم مردم را اصل و محور قرار بدهیم اینکه فقط به دلیل سکوت و عدم حرکت خوب به نظر برسیم دلیل بر عملکردی سالم نیست . عملکرد سالم و مناسب یعنی اینکه به مردمی که برای استشمام تغییر رای داده اند ، احترام بگذاریم و به دولتی هم که ما را به کار گماشته است، احترام بیشتر بگذاریم!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز