معاون خدمات شهری شهرداری کرج خبر داد :

بیش از یکصد و هفتاد متکدی در کرج جمع آوری شدند

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۰:۲۱:۲۲
کد خبر: ۴۱۸۹۲۵
بیش از یکصد و هفتاد متکدی در کرج جمع آوری شدند
مدیر روستا عنوان کرد : ستاد متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری کرج، با فعالیت مضاعف در زمینه جمع آوری متکدیان اقدامات گسترده ای را در سطح شهر صورت داده وتلاش می شود با اجرای طرح های مناسب و تهیه امکانات مورد نیاز، این معضل را در شهر به شدت کمرنگ نماییم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " به نقل از ایرنا حسن مدیر روستا معاون خدمات شهری شهرداری کرج روز شنبه گفت: این متکدیان پس از جمع آوری به مکان های مناسب انتقال داده شدند.

وی با بیان اینکه معضل تکدی گری صدمات بسیاری به چهره شهر می زند، افزود: وجود این افراد زمینه بروز تخلف و جرایم در حوزه های مختلف را فراهم می کند که باید در این خصوص اقدام موثری صورت پذیرد.

مدیرروستا خاطر نشان کرد: ستاد متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری کرج، با فعالیت مضاعف در زمینه جمع آوری متکدیان اقدامات گسترده ای را در سطح شهر صورت داده وتلاش می شود با اجرای طرح های مناسب و تهیه امکانات مورد نیاز، این معضل را در شهر به شدت کمرنگ نماییم.

وی،به اعلام عملکرد ستاد در سال جاری پرداخت و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون، در مجموع تعداد ۴۲۵ نفراز متکدیان از سطح شهر جمع آوری شده اند که به تفکیک شامل ۱۰۹ نفر در فروردین ماه، ۲۴۲ نفر اردیبهشت ماه و ۱۷۳ نفر در ماه خرداد بوده است.

این مسئول افزود: تهیه ابزار و امکانات مورد نیاز از قبیل فضای مناسب برای نگهداری، رایزنی با دیگر ارگان ها و سازمان ها جهت تحویل و نگهداری معتادین، کارتن خواب ها و طرد اتباع بیگانه از کشور هم اکنون از سوی این دستگاه مهیا شده و آمار ذکر شده کاملا مستند می باشد.

معاون شهردار کرج در حوزه خدمات شهری خاطرنشان کرد: ستاد مذکور زیر نظر اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری فعالیت می کند و اقدامات خود را در راستای جامه عمل پوشاندن به وظایف محوله در خصوص جمع آوری و ساماندهی متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی با بکارگیری نیروهای زبده و مجرب، پس از اخذ احکام قضایی و تلاش های شبانه روزی،صورت می دهد.

مدیرروستا، رسیدن به اهداف نهایی مد نظر را در گرو حضور مستمر و همکاری همه جانبه تمامی ارگان ها و سازمان های مربوطه دانست.

وی اضافه کرد: دادستان شهر کرج، فرماندار، مجموعه عوامل نیروی انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار از جمله بخش ها و افرادی بوده اند که با زحمات بی دریغ و مساعدت های شبانه روزی، ستاد را در دستیابی به اهداف یاری کرده اند لذا از این مجموعه ها قدردانی کرده و امیدواریم همکاری ها در این خصوص به نحو شایسته ادامه یابد.

 

 

نویسنده : عارف طحان 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز