عضو شورای اسلامی شهر کرج :

بهنام محمودی : فعالیت موثرشهرداری کرج در زمینه توسعه ورزش قابل تقدیر است

۱۳۹۵/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۸:۵۲
کد خبر: ۴۳۶۱۶۱
بهنام محمودی : فعالیت موثرشهرداری کرج در زمینه توسعه ورزش قابل تقدیر است
عضو شورای اسلامی شهر کرج که سابقه نقش آفرینی در تیم ملی والیبال در کارنامه کاری وی به چشم می خورد، اظهار داشت: توسعه ورزش کمر اعتیاد و دیگر آسیب ها را می شکند و در این زمینه بیشتر از شعار و سخنرانی نیازمند اقدام و عمل هستیم.
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، بهنام محمودی گفت : طی چند سال اخیر و در سایه کاهش تعداد سالن ها و مراکز ورزشی و فرهنگی، شاهد افزایش تعداد کمپ های ترک اعتیاد هستیم و فقر شدید سرانه های رفاهی نسل جدید را برای غنی سازی اوقات فراغت به سمت مسائل کاذبی سوق داده است که ریشه زندگی شان را خواهد سوزاند.
 
وی با تاکید بر اینکه شهرداری کرج بیش از وزارت ورزش و جوانان در این زمینه فعال بوده است، گفت: متاسفانه سرانه های رفاهی و فرهنگی بیشتر در مناطق مرفه نشین متمرکز شده و دسترسی اقشار و دهک های کم برخوردار جامعه به آنها بسیار محدود می باشد و از این رو، ضمن تشدید اختلاف طبقاتی همچنین به گسترش آسیب ها و بزه ها در مناطق محروم شهر دامن زده است.
 
وکیل مردم در پارلمان محلی کرج اظهار داشت: شهرداریها و دولت باید محوریت تخصیص بودجه و زمین برای ساخت سالن های ورزشی و فرهنگی را معطوف مناطق محروم و کم برخوردار نمایند؛ چرا که مناطق مرفه نشین به دلیل جاذبه های اقتصادی و ریسک کمتر مورد استقبال بخش خصوصی قرار می گیرند و برای مثال ساکنین منطقه عظیمیه در مقایسه با شهروندان آق تپه ای به یک میزان در خصوص هزینه استفاده از خدمات رفاهی حساسیت و دغدغه ندارند.
 
این مسئول شهری عنوان کرد: ورزش یکی از زیر ساخت های اصلی برای داشتن جامعه ای سالم و شاداب است و هرچه در این حوزه سرمایه گذاری مادی و معنوی صورت پذیرد باز هم کم است؛ چرا که ورزش جسم و روح بانوان، نوجوانان و جوانان را صیقل می دهد و آنها را تشویق به سالم زیستن و حضور موثرتر در عرصه های شخصی و اجتماعی می نماید.

محمودی در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر اینکه دوره چهارم مدیریت شهری کرج در خصوص توسعه سرانه های فرهنگی و ورزشی در مناطق محروم و کم برخوردار از اهتمام ویژه ای برخوردار می باشد، اذعان داشت: امیدوارم در سایه دغدغه مندی وکلای مردم در پارلمان شهری شاهد رفع محرومیت ها و مشکلات کنونی باشیم و بتوانیم فضاهای شهری را برای شهروندان استانداردسازی نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز