طی هفته گذشته صورت گرفت ؛

اجرای طرح ضربتی جمع آوری نخاله ها درمحلات منطقه ۴ کرج

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۱:۴۷
کد خبر: ۴۴۰۸۱۷
اجرای طرح ضربتی جمع آوری نخاله ها درمحلات منطقه ۴ کرج
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج گفت: به منظور پاکسازی و بهسازی چهره شهر از هرگونه خاک، نخاله و مواد زائد، طرح ضربتی جمع آوری و پاکسازی نخاله ها از کلیه معابر اصلی و فرعی منطقه در دستور کار حوزه خدمات شهراین منطقه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، امیر حسین کاظمینی گفت : به منظور تامین رفاه حال شهروندان منطقه اقدام به پاکسازی سطح ناحیه دو مهرشهر از منطقه 4 کرج از جمله خیابان های 202  تا 216 چهارباندی همچنین خیابان های 216 تا 209 کرده است.
 
وی در ادامه به پاکسازی ناحیه یک این منطقه در خیابانهای شهید بیگی، آخوندی شمالی بین خیابانهای 404 و 405 و خیابان 405 پشت پارک ماهواره امید، خیابان شهید بابایی نبش خیابان 409 و خیابان درمانگاه و..اشاره کرد.
 
این مسئول همچنین از شستشوی مخازن با استفاده از واتر جت در ناحیه 3 و در خیابانهای هفتم شمالی و  قنبر آباد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با استفاده از چند دستگاه کامیون، کامیونت، لودر، واتر جت و بابکت به همراه تعدادی از کارگران خدمات شهر منطقه 4 شهرداری کرج صورت گرفته است.
 
کاظمینی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات شهری یکی از مهمترین وظایف شهرداری ها به شمار می آید که با توجه به متنوع شدن نیازهای زندگی شهری در طول زمان این دستگاه عهده دار وظایف گسترده تری شده است و با برنامه های ویژه به دنبال خدمات رسانی گسترده تر به شهر و شهروندان می باشد.
 
وی گفت: حوزه ﺧﺪﻣﺎت شهری متعهد به ارائه هرگونه ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در زمینه اﯾﺠﺎد ﺗﺴﻬﯿﻼت ﺑﺮای زﻧـﺪﮔﯽ اﻓـﺮاد در شهر مورد نیاز است؛ وجود این حوزه ﺑﺮای ﺗﺪاوم زﻧـﺪﮔﯽ ﺷﻬﺮی ﺿﺮورت دارد و ﺑﺮ اﺳﺎس اﯾـﻦ ﺗﻌﺮﯾﻒ، ﻃﯿﻒ وﺳﯿﻌﯽ از ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎ را دربر می گیرد که تنها شامل رفت و روب شهری نمی باشد.
 
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در پایان گفت: بر این اساس شهرداری منطقه با برنامه ریزی های دقیق در حوزه خدمات شهری سعی بر آن دارد تا از تمام نیروها و پتانسیل خود استفاده کند تا شهر کمترین میزان نابسامانی را در زمینه رفت و روب زباله و نخاله، ساخت و سازهای غیر مجاز، لایروبی انهار و ... داشته باشد و مشکلات شهروندان را به میزان زیادی مرتفع سازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز