در جلسه هیات مدیره نمایشگاه بین المللی دائمی صورت گرفت؛

نمایشگاه دائمی بین المللی؛ ویترین اقتصادی البرز

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۲:۲۶
کد خبر: ۴۵۴۹۱۷
نمایشگاه دائمی بین المللی؛ ویترین اقتصادی البرز
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: احداث نمایشگاه دائمی و بین المللی در استان یکی از نیازهای اساسی و ویترین اقتصادی البرزاست که میتواند با همت مسئولان و بخش خصوصی تحقق یابد.

به گزارش برنا " ، عباد الله کامکار با بیان این مطلب در جلسه هیات مدیره نمایشگاه دائمی استان که در خصوص جانمایی نهایی آن برگزار شد، اظهار داشت: داشتن یک نمایشگاه دایمی و بین المللی در البرز همواره یکی از خواسته ها و آرزوهای مهم مردم این استان بوده است  و در دو سال اخیر پیگیری هایی جدی توسط استانداری صورت گرفته است.

وی افزود: نمایشگاه دایمی٬ مکان مناسبی برای عرضه و ارائه توانمندیهای استان در بخشهای مختلف تولیدی٬ صنعتی٬ خدماتی و کشاورزی بوده و یکی از ضرورتهای البرز است.

این مسئول با تصریح بر اینکه داشتن نمایشگاه دایمی و در حد استانداردهای جهانی یکی از نیازهای مهم استان است٬ خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی یک نقطه قوت و ویترین اقتصادی استان است بنابراین ما در استان برای ایجاد این مهم مکان مناسبی را در نظر بگیریم تا بتوانیم به صورت چندمنظوره این نمایشگاه را اجرایی کنیم. 

معاون استاندار در خصوص جانمایی نهایی محل نمایشگاه دائمی استان البرز گفت: طبق قانون واگذاری اموال دولتی باید در شورای برنامه ریزی استان تصویب شود که بر اساس  بایستی موارد پیشنهادی در حضور استاندار محترم در در این شورا مورد موافقت قرار گیرد.

گفتنی است؛ در حال حاضر چهار مکان برای جانمایی شرکت نمایشگاه بین المللی مطرح شد و مقرر شد به لحاظ کارشناسی و رعایت تمام جوانب برنامه آتی توسعه استان و اتخاذ هرگونه تصمیم گیری بر اساس نظر کارشناسی با انتخاب مشاور مربوطه نسبت به مطالعات علمی و کارشناسی جانمایی صورت گیرد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز