در منطقه ۹ شهرداری کرج:

بیش از ۱۱ هزار مترمربع از معابر محله دولت‌آباد ساماندهی شد

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۶:۳۲
کد خبر: ۴۵۴۹۱۹
بیش از ۱۱ هزار مترمربع از معابر محله دولت‌آباد ساماندهی شد
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج از اجرای یازده هزار, 43 مترمربع عملیات لکه‌گیری، تراش و روکش آسفالت در محله دولت‌آباد خبر داد.

به گزارش برنا " ، عزیز صدر نژاد ضمن بیان این مطلب که عملیات بهسازی و بازسازی معابر اصلی و فرعی این منطقه با هدف ساماندهی ساختار شهری همچنین رضایتمندی شهروندان در حال انجام است، افزود: امیدواریم بتوانیم با بهسازی و بازسازی معابر اصلی و فرعی منطقه درراه خدمت‌رسانی به شهروندان  گام‌های مؤثر و مفیدی برداریم.

صدر نژاد بیان کرد: با توجه به‌ضرورت تکمیل و توسعه شبکه معابر شهری و به جهت سهولت در تردد و روان‌سازی ترافیک و بر اساس وظایف شهرداری، ساماندهی معابر این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول گفت: تمام مراحل عملیات روکش آسفالت در معابر مذکور همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار صورت گرفته است تا این عملیات با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا درآید و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

وی با اشاره به مشکلات خیابان‌ها و محلات سطح این منطقه و نیاز بعضی از معابر به ترمیم و روکش آسفالت طی سال جاری عملیات لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های سطح شهر به‌صورت مستمر و با در نظر داشتن اولویت‌ها در راستای تحقق نهضت آسفالت در حال اجراست.

 صدر نژاد بیان کرد: عملیات ترمیم و لکه‌گیری در خیابان های شهید خلج، شهید ولدی و شهید نقی لو در دولت اجرا شده که درمجموع تناژ آسفالت مصرف‌شده در این محدوده یک هزار و 380 تن می باشد و اعتباری صرف شده برای این عملیات بالغ‌بر دو میلیارد ریال به بوده است.

وی در پایان گفت: همه خیابان‌ها و محلاتی که نیاز به ترمیم دارند پس از شناسایی، عملیات ترمیم و روکش آسفالت آن توسط واحد عمران منطقه اجرا می‌شود.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز