فرمانده سپاه استان البرز :

جنگ تحمیلی با دخالت مستقیم ۳۶ کشور بر علیه ملت ایران شکل گرفت

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۷:۱۴
کد خبر: ۴۶۰۵۸۵
جنگ تحمیلی با دخالت مستقیم ۳۶ کشور بر علیه ملت ایران شکل گرفت
فرمانده سپاه استان گفت البرز : جنگ تحمیلی با دخالت مستقیم 36 کشور بر علیه ملت ایران شکل گرفت.

فرمانده سپاه استان البرز " ،  در استانه هفته دفاع مقدس در نشست خبری پیشرفت های کشور در حوزه های مختلف نظامی ، سیاسی و علمی را مدیون مقاومت، استقامت و ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام قدرت های جهان دانست.
سردار استاد حسینی گفت: با توجه به تمام کمبود های نظامی و دفاعی توانستیم در برابر ۳۶ کشور جهان که به طور مستقیم به رژیم بعث عراق کمک میکردند ایستادگی کنیم و به پیروزی دست یابیم.
وی افزود: ملت ایران آنچنان ایستادگی کرد که بعد از جنگ تحمیلی نیز هیچ قدرتی در دنیا جرات نزدیک شدن به کشور را نمیکند.
فرمانده سپاه استان تصریح کرد: همین ایستادگی و روی پای خود ایستادن اجازه داد تا امروزه بزرگترین قدرت موشکی در غرذب آسیا و یکی از برترین کشورهای دارنده دانش پهباد در دنیا باشیم.
وی در ادامه به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مهمترین برنامه سپاه استان در این هفته برگزاری نمایشگاه یادیاران برای سومین بار در استان است.
سردار استادحسینی با اشاره به هزینه ۵۰۰ میلون تومانی برپایی این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه بیش از هزار نفر با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج برای اجرای نمایشگاه حضور دارند.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه از ۳۱ شهریور ماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محوطه لشگر ۱۰ حضرت سید الشهدا در انتهای بلوار خوارزمی میزبان مردم خواهد بود.
فرمانده سپاه استان به رژه آغاز هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری رژه با شرکت ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در بلوار ماهان کرج روز ۳۱ شهریور ماه ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.
سردار استادحسینی در پایان غبارروبی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از خانواده معظم شهدا، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط فرماندهی سپاه استان، برگزاری نمایشگاه ها و یادواره های مختلف در سراسر استان و تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس را از برنامه های این هفته خواند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز