به مناسبت هفته دفاع مقدس ،

یادواره شهدا در هشتگرد برگزار شد

۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۱:۳۴:۲۴
کد خبر: ۴۶۳۳۹۸
یادواره شهدا در هشتگرد برگزار شد
بیست و پنجمین یادواره 95 شهید دفاع مقدس و 5 شهید گمنام و مدافع حرم شهرستان ساوجبلاغ با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ساوجبلاغ، نماینده مجلس و امام جمعه ساوجبلاغ و خانواده شهدا وجانبازان در مسجد جامع شهر هشتگرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، سعید قاسمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم یادواره شهدای شهر هشتگرد نقش امام خمینی (ره) را در پیروزی انقلاب اسلامی ویژه و خاص عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) با روح بلند و اندیشه ناب خود زندگی دوباره ای را به ایران سرافراز بخشید و رهبری این بزرگ مرد تاریخ و سرسپردگی عاشقان ولایت و امامت ایران را از بند جهل و نادانی آزاد ساخت.
قاسمی با بیان اینکه شهدا مایه افتخار مکتب الهی هستند و کار برای خدا از ویژگی های بارزشان بوده است، اظهار داشت: هدف شهدا پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران بوده است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: برای غلبه بر مشکلات باید مانند شهدا و ایثارگران روحیه جهادی و ولایت مداری داشته باشیم و پیروی از ولایت تنها راه برون رفت از مشکلات است.
قاسمی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان سپاه اسلام به فرمان ولایت لبیک گفته و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.
وی افزود: دفاع آنها در حقیقت دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت و ایران اسلامی بود و ما امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا و هدایت های مدبرانه ولایت است.
این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رمز پیروزی ایران اسلامی در جنگ حق علیه باطل، روحیه ولایت مداری و شهادت طلبی رزمندگان بود و آنها به عشق اسلام و ولایت به جبهه ها می رفتند.
قاسمی گفت: بنابراین امروز نیز می توان با پیروی در مسیر ولایت بر مشکلات غلبه کرد و تنها راه برون رفت از مشکلات، حرکت در مسیر ولایت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز