معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت :

دهیاران برای ثبت نام اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن به روستائیان کمک کنند

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۶:۵۴
کد خبر: ۴۶۵۹۴۱
دهیاران برای ثبت نام اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن به روستائیان کمک کنند
معاونت استانداری البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج به خبرگزاری برنا گفت : دهیاران می بایست برای اطلاع رسانی به روستائیان برای ثبت اطلاعات خانوار در سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن، اقدام کنند و در محل دهیاری نیز شرایط را برای ثبت نام اینترنتی روستائیان فراهم نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا ،" علی زمانی" با بیان این مطلب گفت: سرشماری ، یکی از مهم ترین رویدادهای ملی کشور است  که اساس و پایه برنامه ریزی های کلان کشور بر مبنای داده ها و نتایج حاصل از سرشماری شکل می گیرد.

وی تاکید کرد: استان البرز برای نخستین بار بعد از تاسیس، به عنوان استانی مستقل در سرشماری نفوس و مسکن حضور دارد. بنابراین اطلاعات به دست آمده از این سرشماری تاثیر مهمی در شناسایی وضعیت آماری، و برنامه ریزی برای استان دارد که باید همه مردم استان البرز برای مشارکت در اجرای بهینه این طرح ملی، فعالانه عمل کنند .

وی از دهیاران خواست تا با اطلاع رسانی به روستائیان و همکاری با آنان برای ثبت اطلاعات خانوار در سامانه سرشماری، کمک کنند تا این رویداد ملی مهم در شهرستان کرج با صحت و دقت هرچه تمام تر انجام پذیرد.

زمانی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت حساسیت دهیاران و اعضای شوراهای روستا، برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در بافت و خارج از بافت روستا تاکید کرد و گفت:  فرمانداری ویژه کرج در قبال برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز عزم جدی دارد  و از دهیاران انتظار دارد در مقابله با تخلفات ساخت و ساز مطابق قانون عمل کرده و هرگز  با متخلفان مماشات نکنند.

پس از بیان مشکلات برخی روستاها و ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات توسط دهیاران  اضافه کرد: برنامه بازدید از روستاها و بررسی مشکلات آنها،در دست اجراست و فهرستی از اولویت ها برای حل مشکلات روستائیان تهیه شده است و مطابق برنامه بازدید از روستاها ، عمل می کنیم.

زمانی به ضرورت آمادگی دهیاران در آغاز فصل سرما در روستاها تاکید کرد و گفت: انتظار داریم پیش از شروع بارش ها و فصل سرما، مشکلات سوخت رسانی به اهالی، بازسازی راه ها و مسیرهای تردد روستائیان و مشکلات حمل و نقل مورد بررسی دهیاران قرار گیرد و اقدامات لازم برای رفع آنها را انجام دهند.

زمانی در پایان به ضرورت آموزش دهیاران و اعضای شورای روستاها و شوراهای بخش ، برای شناخت قوانین و تکالیف خود در قبال شهروندان تاکید کرد و از برنامه ریزی معاونت عمرانی فرمانداری برای برگزاری دوره های آموزشی برای دهیاران خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز