مدیرکل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی استان البرز گفت :

اولویت اصلی مسئولان در بخش دولتی و خصوصی، اشتغال زایی و ایجاد آرامش و اطمینان در مردم است

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۲:۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۶۶۸۸۱
اولویت اصلی مسئولان در بخش دولتی و خصوصی، اشتغال زایی و ایجاد آرامش و اطمینان در مردم است
مدیرکل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، گفت:اولویت اصلی مسئولان در بخش دولتی و خصوصی، اشتغالزایی و ایجاد آرامش و اطمینان در مردم است.

به گزارش اداره کل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی استان البرز، اسماعیل خلیلی روزشنبه در جلسه هماهنگی اجرای برنامه نرم افزاری واگذاری امور غیر حاکمیتی بیمه بیکاری به کاریابی ها دراستان البرز افزود: اشتغالزایی و بکارگماردن کارجویان و ایجاد آرامش واطمینان در مردم اولویت اصلی مسئولان در بخش دولتی و خصوصی است.

وی بزرگترین معضل کشور را اشتغال عنوان کرد و گفت : با توجه به اینکه دچار معضل بیکاری جوانان هستیم ،اشتغال زایی و بکارگذاشتن کارجویان اولویت اصلی ما به عنوان مسئول در بخش دولتی و خصوصی می باشد و وظیفه داریم با راهنمایی ، ارائه راهکارهای موثر دراین زمینه آرامش و اطمینان مردم را از خدمات دولت فراهم آوریم.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز کاریابی ها را درخط مقدم اشتغال دانست واضافه کرد: ما به عنوان مسئول دولتی در وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی و هم کاریابی ها با مساله اشتغال مواجهه هستیم و باید در این زمینه پاسخگوی مردم باشیم .

وی خاطرنشان کرد: بیشترین مراجعه کنندگان به دفاتر نمایندگان مجلس وائمه جمعه ، جوانان جویای کار هستند که با داشتن تحصیلات از بیکاری رنج می برند و این بیانگر آن است که بایدبرای این معضل جدی وایجاد اشتغال پایدار در جامعه برای جوانان بویژه تحصیلکردگان دانشگاهی تلاش کرد و برنامه های کشور را در مسیر اشتغالزایی قرار دارد.

وی همچنین هدف از برگزاری این جلسه را تکمیل فرایند واگذاری امور غیر حاکمیتی بیمه بیکاری به کاریابی ها بصورت ارائه خدمات الکترونیکی به متقاضیان بیمه بیکاری اعلام کرد ویادآورشد : استان البرز بصورت پایلوت توانست با موفقیت طرح واگذاری امورغیرحاکمیتی بیمه بیکاری به کاریابیها را با همکاری وزارت متبوع اجرایی نماید و در حال حاضر در مرحله ارائه خدمات الکترونیکی بصورت سامانه اینترنتی به مراجعان هستیم که در حال حاضر واگذاری آن تشریح واجرایی می شود .

خلیلی بیان کرد: به منظور تسهیل گردش کار مراجعان ومتقاضیان بیمه بیکاری مقرر است از ابتدای آبان ماه خدمات دراین زمینه بصورت الکترونیکی در کاریابی ها صورت پذیرد.

وی از کاریابی ها خواست نسبت به تجهیزواستقرار نرم افزارهای ارائه خدمات الکترونیکی بیمه بیکاری به مراجعان اقدامات لازم را با هماهنگی کاﻧﻮن ﮐﺎرﻓﺮﻣـﺎﯾﯽ انجمن های ﺻﻨﻔﯽ دﻓﺎﺗﺮ ﻣﺸﺎوره ﺷﻐﻠﯽ و ﮐﺎرﯾـﺎﺑﯽﻫﺎی ﻏﯿﺮ دوﻟﺘﯽ ﮐﺸﻮر انجام دهند.

مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همچنین خاطرنشان کرد: با واگذاری امورغیرحاکمیتی بیمه بیکاری به کاریابی ها و بویژه الکترونیکی کردن این خدمات در کاریابی ها برای متقاضیان می توان شاهد صرفه جویی در زمان ، حذف کاغذ وبوروکراسی اداری ونیز تسریع کار مردم ومراجعان باشیم.

وی بر اهمیت ایجاد ارتباط میان انجمن صنفی کاریابی های استان البرز با کانون انجمن های ﺻﻨﻔﯽ دﻓﺎﺗﺮ ﻣﺸﺎوره ﺷﻐﻠﯽ و ﮐﺎرﯾـﺎﺑﯽﻫﺎی ﻏﯿﺮ دوﻟﺘﯽ ﮐﺸﻮر با توجه به توانمندیها وظرفیت های بالقوه کاریابی ها در حل معضل بیکاری وارائه راهکارهایی در این زمینه و نیز به منظور تبادل افکار وتعامل بیشتر و توانمند سازی کاریابی ها بطور جدی تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز