مدیر اشتغال وکارآفرینی اداره کل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی البرزاعلام کرد:

ثبت نام شرکت در کارگاه های رایگان آموزش فشرده کارآفرینی درالبرز آغازشد

۱۳۹۵/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۱:۳۸
کد خبر: ۴۷۹۶۷۲
ثبت نام شرکت در کارگاه های رایگان آموزش فشرده کارآفرینی درالبرز آغازشد
زهره حجازی روز دوشنبه درگفت وگو باخبرگزاری برنا، افزود: به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی از تاریخ 24 تا 30 آبان ماه جاری با همکاری مراکز مشاوره و اطلاع رسانی کارآفرینی کارگاه های آموزشی فشرده کارآفرینی بصورت رایگان برگزار می کند.

زهره حجازی روز دوشنبه درگفت وگو باخبرگزاری برنا،  افزود: این آموزش ها به‌گونه‌ای طراحی شده که مفاهیم اولیه آموزش های کسب و کار وکارآفرینی به طورخلاصه تبیین می شود و فراگیران می‌توانند نیازهای آموزشی خودرا در این دوره ها بدون پرداخت هزینه دریافت کنند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری دوره ها افزود : هدف از برگزاری این دوره ها افزایش آگاهی، شناخت وآمادگی فراگیران نسبت به ملزومات حوزه کارآفرینی و کسب و کار، بسترسازی برای ایجاد اشتغال و ارتقای مهارت های عمومی و مدیریتی و توانمندسازی شغلی دانش آموختگان، دانشجویان و صاحبان بنگاه های اقتصادی و نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی در جامعه است و درهفته کارآفرینی علاقمندان می تواننداز ظرفیت آموزشی مراکز مشاوره و اطلاع رسانی کارآفرینی بهره برداری کنند.

حجازی درخصوص سرفصل های این دوره ها خاطر نشان کرد : این دوره ها شامل موضوعاتی مانند تدوین طرح کسب وکار،مدیریت بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، تنظیم بودجه، آموزش ارتباطات ومذاکره ،بازی های کارآفرینی،استفاده از فرصت ها و ریسک ،شایستگی های آمادگی شغلی حل مساله در محیط کار، خلاقیت ونوآوری در محیط کار ،مدیران برجسته سخن می گویند، کسب وکار بانوان وکارآفرینی می باشد که هر یک از این سرفصل ها در مراکز مشاوره کارآفرینی مشخص شده برگزار می شود.

مدیر اشتغال وکارآفرینی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز افزود : مراکز مشاوره کارآفرینی هادی سامانه پرداز، چاووش، ممتاز پردازش، جهاد دانشگاهی ، مروجان کارآفرینی اندیشه گستر ،سگال وپرداگستر مراکزی هستند که در استان البرز آموزشهای مذکوراز سوی آنان به متقاضیان ارائه می شود .

حجازی گفت :علاقه مندان شرکت در این دوره های می توانند کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان البرز مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز