۳۰ کمیته کاری - اجرایی ویژه سفر کاروان دولت تدبیر و امید در البرز تشکیل شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۰۶:۴۴:۳۱
کد خبر: ۴۸۰۷۸۸
۳۰ کمیته کاری - اجرایی ویژه سفر کاروان دولت تدبیر و امید در البرز تشکیل شد
مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهوری در البرز گفت: 30 کمیته کاری - اجرایی ویژه سفر کاروان دولت تدبیر و امید در این استان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی طاهری خلوص در نشست ساماندهی کمیته های مردمی استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید که در کانون شهید فهمیده کرج برگزار شد، افزود: برای برنامه ریزی ، هماهنگی و هدایت فعالیت های مربوط به سفر ریاست جمهوری به البرز در ستاد مردمی این سفر 30 کمیته فعال شد.

وی اظهارکرد: اعضای این کمیته ها از قشرهای مختلف مردمی انتخاب شده تا با هم اندیشی و همدلی اقدامات لازم را برای استقبالی پر شور از ریاست جمهوری اسلامی ایران در استان البرز انجام دهند.

طاهری خلوص با اشاره به نقش مهم این کمیته ها در ایجاد بستر لازم برای حضور پر شور مردم البرزی در آیین استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید خاطرنشان شد: هر کدام از مسوولان این کمیته وظایفی بر عهده دارند که باید با برنامه ریزی در چند روزی که به سفر ریاست جمهوری به البرز باقی مانده آن را عملیاتی - اجرایی کنند.

وی از به نمایش گذاشتن وحدت و همدلی مردم البرز بعنوان مهمترین هدف تشکیل کمیته های 30 گانه ستاد مردمی استقبال از سفر ریاست جمهوری به این استان یاد کرد.

مسوول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهوری گفت:برای استقبالی با شکوه و ماندگار در خاطره ملت ایران کمیته های استقبال و تشریفات، روحانیون و مساجد، دانشگاهیان، خانواده شهدا و ایثارگران، اصناف ، بانوان، اقوام، مالی و پشتیبانی، جوانان و ورزشکاران، بازنشستگان ، دهیاری ها ، شهرستان ها و شهرهای اقماری تشکیل شده است.

طاهری خلوص از کمیته های هنرمندان، احزاب و تشکل های سیاسی، سازمان های مردم نهاد، مهاجرین و اتباع، نخبگان، تعاونگران، مهاجرین ، نویسندگان، هیات مذهبی و مداحان، داوطلبان هلال احمر، معتمدین ، تولید کنندگان و صنعتگران بعنوان دیگر کمیته های این ستاد مردمی در سفر کاروان دولت تدبیر و امید نام برد.

وی بیان کرد: یکی از کمیته های مهم ویژه ستاد مردمی استقبال از ریاست جمهوری را کمیته رسانه و سایت های خبری در حوزه اطلاع رسانی برنامه های سفر کاروان دولت تدبیر و امید به مردم سرافراز و حماسه آفرین استان البرز تشکیل می دهد.

به گفته وی : برای ساماندهی فعالیت های مربوط به سفر کاروان دولت تدبیر و امید به البرز کمیته شبکه های مجازی ، انجمن اولیاء و مربیان و تبلیغات و اطلاع رسانی نیز فعال شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز