مدیربرنامه ریزی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت:

۱۰۰میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان اختصاص یافت

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۲:۱۰:۲۷
کد خبر: ۴۸۴۸۸۹
۱۰۰میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان اختصاص یافت
رحمان هاشمی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرگزاری برنا ، افزود: امسال 500 میلیارد ریال از اعتبارات به منظور کمک به رفع نیازهای مددجویان برای اجرای طرح های متنوع فقرزدایی به حساب کمیته امداد البرز واریز شده است.

رحمان هاشمی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرگزاری برنا ،  افزود: امسال 500 میلیارد ریال از اعتبارات به منظور کمک به رفع نیازهای مددجویان برای اجرای طرح های متنوع فقرزدایی به حساب کمیته امداد البرز واریز شده است.

وی ادامه داد: بیش از37 هزار مددجو به صورت دائم ازخدمات حمایتی این نهاد در البرز استفاده می کنند.

هاشمی گفت: حدود 130 میلیارد ریال از مجموع رقم بودجه توسط خیرین و مردم نوعدوست استان در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین، صدقات ، زکات تامین شده است.

وی اظهار کرد: طی این مدت حدود پنجاه درصد مطالبات بودجه ای کمیته امداد البرز تخصیص یافته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: حوزه حمایت و سلامت خانواده با برنامه های خدمت رسانی در موضوعات کمک هزینه معیشت، تامین هزینه های درمانی، کمک هزینه جهیزیه، اجاره مسکن، تسهیلات کارگشایی،اکرام ایتام و محسنین وکمک های موردی 370 میلیارد ریال، اشتغالزایی 100 میلیارد ریال ، حوزه مسکن 25 میلیارد ریال و بخش فرهنگی 5 میلیارد ریال از اعتبارات را به خود اختصاص داده اند.

هاشمی با اشاره به اینکه در حوزه اشتغالزایی بخش عمده فعالیت از محل منابع بانکی اشتغال انجام می شود،گفت: سال گذشته 200 میلیارد ریال از اعتبار ایجاد فرصت های شغلی کمیته امداد البرز را بانک های عامل تامین کردند و امیدواریم امسال نیز تا پایان سال رقم مناسبی از منابع بانک ها در امر مهم اشتغالزایی کمک حال ما خواهند به ما کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز