امام جمعه فردیس:

شهرداری کرج اقدام به فروش ۱۲ هزار مترمربع زمین در فردیس کرده است

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۲:۳۲:۰۲
کد خبر: ۴۹۴۷۱۴
شهرداری کرج اقدام به فروش ۱۲ هزار مترمربع زمین در فردیس کرده است
امام جمعه فردیس در واکنش به مزایده فروش 12 هزار مترمربع زمین در این شهر توسط شهرداری کرج گفت: با توجه به اینکه انتخابات مستقل شورای اسلامی فردیس در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، شهرداری کرج می خواهد زمین سوخته تحویل مردم این شهر دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی شامگاه جمعه در جمع مردم فردیس افزود: ه به عنوان امام جمعه فردیس، از استاندار البرز و سازمان بازرسی استان تقاضای بررسی موضوع را دارم .

وی ادامه داد: متاسفانه شهرداری کرج اقدام به فروش 12 هزار مترمربع زمین در فردیس کرده و قصد دارد آن را برای پروژه های کلانشهر کرج هزینه کند.

وی با تاکید براینکه بطور قطع عموم مردم شهرستان فردیس از ظلمی که شهرداری کرج به آنان روا می دارد، نخواهند گذشت، تصریح کرد: شهرداری کرج به دلیل اینکه براساس قانون و انتخابات شوراهای اسلامی سال آینده نمی تواند فردیس را همچون گذشته برای خود حفظ کند، اقدام به فروش این زمین ها کرده است.

حجت الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه می خواهند با اینگونه کارها، منبع درآمد و دست اعضای شورای اسلامی و شهردار آینده فردیس را برای خدمت به مردم خالی کنند، گفت: براساس وظیفه در قبال این اقدام شهرداری کرج ساکت نخواهم نشست و اجازه تضییع حقوق مردم شریف این شهرستان نخواهم داد.

واکنش امام جمعه فردیس در حالی است که برخی از مردم و مسئولان شهرستان فردیس نیز با توجه به انتخابات مستقل اعضای شوراهای اسلامی این شهر، اقدام شهرداری کرج را نسنجیده و سووال برانگیز ارزیابی کرده و معتقدند: منطقه پر جمعیت فردیس اکنون با کمبود شدید سرانه فضای سبز، پارک های محلی و دیگر امکانات تفریحی و فرهنگی مواجه است.

به گفته آنان گرچه شهرداری کرج در گذشته نیز مقداری از زمین های شهر فردیس را به فروش رسانده است، اما اکنون با نزدیک بودن زمان استقلال اعضای شورای اسلامی این شهر، شایسته است که چنین اقدامی را به منتخبان مردم این شهر در انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده محول کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز