اتاق بازرگانی ایالت خرسون اکراین هم اکنون برای شروع فعالیت زراعی البرز در اوکراین آماده است

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۱:۵۲:۲۹
کد خبر: ۵۳۴۲۶۴
اتاق بازرگانی ایالت خرسون اکراین هم اکنون برای شروع فعالیت زراعی البرز در اوکراین آماده است
رئیس اتاق بازرگانی ایالت خرسون اوکراین اعلام کرد: برای پذیرش، مشارکت و سرمایه گذاری شرکت های کشاورزی استان البرز در مراکز تخصصی این کشور آماده هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، "ویکتوریا استروموا" روز دوشنبه در نشستی که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی بخش کشاورزی و منابع طبیعی و تجار استان البرز برگزار شد، افزود: اوکراین برای جذب مشارکت ایران و استان البرز در توسعه زراعی و کشاورزی فرامرزی در ایالت خرسون آمادگی کامل دارد.

وی اظهار کرد: اتاق بازرگانی ایالت خرسون اکراین هم اکنون برای شروع فعالیت زراعی البرز در اوکراین آماده است.

استراموا اضافه کرد: اتاق بازرگانی خرسون با اختصاص 2 هزار هکتار زمین کشاورزی حاصلخیز به سرمایه گذاران البرزی در تمام پروسه از ثبت شرکت تا رهن و اجاره این زمین های کشاورزی از آنها حمایت می کند.

رئیس اتاق بازرگانی ایالت خرسون اوکراین در ادامه به مشکل انتقال پول بین 2 کشور ایران و اکراین اشاره کرد وگفت: در حال بررسی این مهم هستیم تا در این زمینه به راه حل های مناسبی برای همکاری بانک های ایران و اوکراین دست یابیم.

وی خاطرنشان کرد: باید در بررسی هایمان مشکل انتقال پول بین دو کشور ایران و اوکراین را بدون واسطه کشورهای ترکیه و امارات برطرف کنیم و این مهم اکنون در دستور کار بانک ملی اکراین قرار گرفته است.

ویکتوریا استروموا دربخش دیگری از اظهاراتش به تلاش سفیر اوکراین در ایران درزمینه پیگیری برای دسترسی آسان در جهت صدور ویزا بین دو کشور اشاره کرد و گفت: قصد داریم مراکزی را برای اخذ ویزا درسراسر ایران دایر کنیم تا متقاضیان شهرهای مختلف ایران برای دریافت ویزا مجبور به سفر به تهران نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز