بین چهارناحیه آموزش وپرورش کرج فقط ناحیه ۲ و شهرستان فردیس فاقد استخر دولتی است

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۲:۰۹:۱۸
کد خبر: ۵۳۴۷۵۷
بین چهارناحیه آموزش وپرورش کرج فقط ناحیه ۲ و شهرستان فردیس فاقد استخر دولتی است
مدیراداره آموزش وپرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: پروژه های نیمه تمام ورزشی آموزش وپرورش فردیس نیازمند تامین اعتبار است.

فرشته فهمیده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری برنا ، افزود: تامین نشدن اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی آموزش وپرورش شهرستان فردیس روند اجرایی این پروژه ها را متوقف کرده است.

وی ادامه داد: این پروژه ها شامل استخر شنای با زیربنای سه هزار متر مربع روبروی پارک تندرستی کنار مدرسه محمد امین در فردیس به خاطر کمبود اعتبارعملیات ساخت آن نیمه تمام رها شده است.

فهمیده گفت: بین چهارناحیه آموزش وپرورش کرج فقط ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس فاقد استخر دولتی است .

وی افزود: سالن ورزشی 17 شهریور در منظریه فردیس که پیش از این طرح ملی ژیمناستیک دانش آموزی در آن اجرا می شد و از این سالن دانش آموزان زیادی به قهرمانان کشوری رسیدند اکنون بدلیل بهسازی و نوسازی و کمبود اعتبار تعطیل است و این طرح در این سالن اجرا نمی شود.

فهمیده ادامه داد: با توجه به فضای ورزشی محدود و لازم اجرا بودن این طرح ملی از فضای نماز خانه مدارس استفاده می شود.

مدیراداره آموزش وپرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس با وجود چهارهزار و 600 نفر پرسنل آموزش و پرورش شهرستان فردیس هیچ فضای فرهنگی ورزشی مختص به فرهنگیان در این شهرستان وجود ندارد.

فهمیده افزود: سالن های موجود مخصوص استفاده دانش آموزان است و همکاران فرهنگی می توانند بصورت سانسی از این سالن ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس دارای پتانسیل های بسیار خوبی در زمینه ورزشی است و دانش آموزان می توانند بر سکوی قهرمانی قرار بگیرند گفت: باید از این ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده کرده و زمینه را برای پرورش استعدادها فراهم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز