البرز یک میلیون و ۷۵۰ هزار کاربر اینترنت دارد

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۴:۲۶
کد خبر: ۵۵۱۹۲۴
البرز یک میلیون و ۷۵۰ هزار کاربر اینترنت دارد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با اعلام اینکه درسال92 تعداد کاربران اینترنت در استان 422 هزار نفر بود، گفت: اکنون شمار کاربران اینترنت در البرز به یک میلیون و 750هزار نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامرضا حمیدی روز دوشنبه درهمایش مشترک شوراهای اسلامی و کارآفرینان نمونه البرز، افزود: امروز افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات اینترنتی از خدمات ویژه دولت تدبیرو امید به شمار می رود که همراه با آن کاهش هزینه های اینترنت نیز صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: 900 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های البرز هزینه شده که باتوجه به اینکه یکی از شاخص های سنجش کشورها توسعه اطلاعات است، این اقدام گامی مهم تلقی می شود.

 

حمیدی گفت: درسال 92 به لحاظ توسعه امکانات اینترنتی در رتبه 14 بودیم که اکنون به رتبه پنج رسیده ایم و امید می رود در سال 96 با برنامه هایی که مد نظر است به رتبه دوم برسیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات البرز اضافه کرد: دربحث خدمات دولت الکترونیک 48 خدمت داشتیم که اکنون به 575 خدمت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ظرفیت پهنای باند در البرز افزایش یافته و تعداد دستگاه های متصل به شبکه اینترنت قابل توجه است و همین امر خود سبب افزایش اشتغال شده است.

حمیدی اضافه کرد: 60 روستا در البرز از مودم رایگان بهره مند شده اند و سامانه سیماک نیز در برخی از شهرها و دهیاری های این استان فعال شده است.

وی تاکید کرد: برای فعالیت سیستمی از 9 دستگاه اجرایی آغاز کردیم. این طرح پس از انتخابات در 26 دستگاه دیگر نیز اجرا می شود.

وی ادامه داد: با هدف توسعه خدمات دولت الکترونیک برنامه های ویژه ای در دست اقدام داریم که هرچه بیشتر درسال جاری توسعه می یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز