مدیر منطقه ۱ شهرداری کرج :

بالغ بر هزار و ۴۰۰ تن آسفالت در معابر منطقه ۱ کرج پخش شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۱:۵۲
کد خبر: ۵۵۶۴۹۸
بالغ بر هزار و ۴۰۰ تن آسفالت در معابر منطقه ۱ کرج پخش شد
حوزه عمران منطقه در راستای بهسازی معابر و تسهیل در تردد شهروندان بالغ بر 300 متر مربع از خیابانهای اصلی و فرعی را با استفاده از هزار و 400 تن آسفالت ساماندهی کرد.

علیرضا کیان در گفت و گو با خبرگزاری برنا،  گفت: حوزه عمران منطقه 1 شهرداری کرج عملیات آسفالت را در بالاتر از میدان مهران جنب پارک به متراژ 70 مترمربع و با استفاده از 670 تن آسفالت به اجرا رسانده است.

مدیر منطقه 1 شهرداری کرج اظهار داشت: همچنین این عملیات در منطقه سه اسلام آباد کوچه آزادی به متراژ 150 مترمربع و تناژ 300 تن آسفالت به منظور ایجاد سهولت بیشتر در رفت و آمد شهروندان اجرایی شده است.

 

کیان ادامه داد: عملیات آسفالت سیار نیز در سطح منطقه 1 شهرداری کرج به متراژ 80 مترمربع و تناژ 970 تن به انجام رسیده و این پروژه بر اساس اولویت های برنامه ریزی شده ادامه خواهد داشت.

 

 

این مسئول هدف از این اقدامات را بهبود وضعیت تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان، بهسازی و ساماندهی فضاهای شهری و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهر عنوان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: امید می رود با تحقق یکی از مهم ترین خواسته شهروندان که همان آسفالت معابر و خیابان ها می باشد، بتوانیم رضایت آنها را در حوزه عمران و آبادانی جلب کنیم و بر اساس اولویت های مشخص این عملیات را در تمامی سطح منطقه اجرایی نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز