اجرای طرح مبلغان انفاق و احسان در البرز

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۲:۲۸
کد خبر: ۶۰۰۴۴۴
اجرای طرح مبلغان انفاق و احسان در البرز
طرح مبلغان انفاق و احسان با هدف دریافت کمک های مردمی برای محرومان دراین استان به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری برنا  ،عبدالله طاهری روز سه شنبه در نشست هم افزایی در برنامه های فقرزدایی کمیته امداد البرز افزود: دراجرای این طرح خواهران مبلغ با ورود به لایه های مختلف مردم از طریق تجمع ها و برنامه های مذهبی مدون و مستمر هدایت منابع مردمی احسان و انفاق به همراه کمیته امداد به دست می گیرند.

وی ادامه داد: هیات ها و جلسات مذهبی خواهران از پتانسیل های بیشتری برای جذب احسان و انفاق برخوردار هستند.

طاهری گفت:عمده نیازهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش مسکن و جهیزیه نهفته است و خواهران مبلغ می توانند برای ترغیب مردم مومن به شرکت در این طرح ها شرایط لازم را فراهم کنند .

حجت الاسلام ابوالفضل زارعی نژاد ، مشاور مدیرکل و رئیس اداره زکات کمیته امداد استان البرز نیز در این نشست گفت: شناسایی فقرا و نیازمندان از طریق ارتباط بین معتمدان در محلات یکی از محورهای مهم همکاری با خواهران مبلغ است .

وی با بیان اینکه مردم در مقوله زکات بیشتر با زکات واجب و تعلق آن به محصولات کشاورزی و دامداری آشنایی دارند ، گفت: مطابق روایات تولید کننده هر محصول و صاحب هر کسب و کالا مستحب است بخشی از کالا یا ارزش مالی آن را به عنوان ' زکات مستحبی ' در اختیار نیازمندان قرار دهد .

زارعی نژاد یادآور شد : کمیته امداد این آمادگی را دارد تا زمینه نظارت خواهران مبلغ و خیران را بر هر طرح فقرزدایی اعم از مسکن ، جهیزیه و دیگر نیازهای مددجویان فراهم کند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز