اعتیاد را می توان یک مسمومیت مزمن دانست

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۹:۰۶
کد خبر: ۶۴۷۳۶۳
اعتیاد را می توان یک مسمومیت مزمن دانست
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به آثار مخرب اعتیاد در جامعه برگسترش فعالیت های فرهنگی برای پیشگیری و کنترل اعتیاد در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز یکشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ که در سالن اجتماعات بخشداری چهار باغ برگزار شد خواستار همکاری ادارات برای تداوم اجرای مبارزه با مواد مخدر در نقاط آلوده این شهرستان به ویژه بخش چهارباغ شد.

وی گفت: اعتیاد را می توان یک مسمومیت مزمن دانست که هم برای شخص وهم برای خانواده اش مضر است.

پالیزگیر با اشاره به ظرفیت های هنری به استفاده از این پتانسیل در قالب نمایشگاه های عکس و کاریکاتور و تئاتر برای پیشگیری و کنترل اعتیاد ، اظهار داشت: استفاده از فضای مجازی وبیان تهدید های مواد مخدر راهکار مناسبی است که باید کار گروه فرهنگی از آن بهره ببرد.

فرماندار ساوجبلاغ راه اندازی خط ملی شبانه روزی مشاوره درمان اعتیاد برای کسانی که می خواهند از این طریق مشاوره بگیرند را راهکار مناسب برای آگاهی خانواده ها بیان کرد و گفت در این خصوص تبلیغات گسترده ایی صورت گیرد تا مردم از خطرات این پدیده شوم اطلاعات بیشتری داشته باشند.

پالیزگیر بیان کرد : بهزیستی دستگاه متولی آسیب های اجتماعی است و ادارات دیگر هم بر حسب مسئولیت کمک کنند تا هر کدام از متولیان این امر بدرستی کار خود را انجام دهند.

فرماندار ساوجبلاغ از اقدام سپاه در مبارزه با مواد مخدر و کمک به بیماران اعتیاد قدردانی کردو گفت: از زمانی که سپاه این مسئولیت را پذیرفته شاهد کاهش اعتیاد درمناطقی مانند ملک آباد و مهدی آباد هستیم.

وی گفت: بیشترین آسیب ما در خصوص مواد مخدر و کارتن خواب ها به حواشی مرز کرج و زندان قزلحصار بر می گردد که منطقه مهدی آبادو ملک آباد را آلوده می کند.

دادستان ساوجبلاغ هم خواستار کمک بیشتر مسئولان استانی به طرح پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ساوجبلاغ شد.

حیدرجعفری گفت: بودجه کافی در اختیار ادارات نیست وتوانشان اجازه فعالیت بیشتری را نمی دهد.

بیان گزارش یک ماهه مبارزه با مواد مخدر و طرح پاکسازی، توسط پلیس بخش پایانی این نشست بود.

کشف ٨ کیلوگرم تریاک ، 250گرم شیشه، ١٥٠گرم هروئین، ٨٠ لیتر مشروبات دست سازو یک کلت کمری به همراه ٤٨ تیر و دستگیری ١٩قاچاقچی عمده و ٤٤ خرده فروش مهمترین فعالیت های پلیس ساوجبلاغ در یک ماه گذشته بیان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز