در حمایت از امنیت ملی، بهداشتی و غذایی کشور، موسسه رازی پایگاه خوبی است

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۴۹۸۲۰
در حمایت از امنیت ملی، بهداشتی و غذایی کشور، موسسه رازی پایگاه خوبی است
معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه واکسن گفت: با حفظ تولید در بخش دولتی، موسسه رازی همواره پایگاه خوبی در حمایت از امنیت ملی، امنیت بهداشتی و امنیت غذایی کشور در مقاطع مختلف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتربهمن عابدی کیاسری روز شنبه  در خصوص سیاست های ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی در حوزه تجاری سازی محصولات موسسه رازی، افزود: آنچه در این موسسه به آن متعهد هستیم، براساس قانون اساسی کشور و منویات رهبری و سیاست های دولت، اعتقاد و اراده ای مصمم برای توسعه صنعت واکسن در کشور است.

وی اظهار داشت: این صنعت مشابه سایر کشورهایی که در حوزه واکسن کار می کنند مانند هند، اندونزی و کشورهای اروپایی، می تواند بازیگرانی به طور عمده در بخش خصوصی و بخشی هم در سیستم دولتی داشته باشد.

عابدی کیاسری در عین حال بر اهمیت حفظ تولید در بخش دولتی به منظور حفظ امنیت ملی تاکید کرد و برنامه موسسه رازی را توسعه فناوری، تولید فناوری های جدید، توسعه واکسن ها و ارتقای کنترل کیفی فرآورده های بیولوژیک و واکسن برشمرد و گفت: با حفظ تولید در بخش دولتی، موسسه رازی همواره پایگاه خوبی در حمایت از امنیت ملی، امنیت بهداشتی و امنیت غذایی کشور در مقاطع مختلف خواهد بود.

وی با اشاره به دعوت این موسسه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حضور در صنعت واکسن سازی یادآور شد: در کنار پیش بینی برنامه هایی برای حفظ تولید واکسن و توسعه فناوری های بیولوژیک در موسسه، فضا را برای سرمایه گذاران علاقه مند به این حوزه از طریق تدوین بسته های حمایتی فراهم کرده ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز