فرمانداری در جهت تامین زیرساخت روستاها اهتمام جدی دارد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۸:۴۰
کد خبر: ۶۵۰۴۱۲
فرمانداری در جهت تامین زیرساخت روستاها اهتمام جدی دارد
فرمانداری ساوجبلاغ در اقدامی جدید ، طرح بررسی مشکلات روستائیان با حضور مسئولان دستگاه های اداری در این شهرستان را اجرایی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا،  نخستین گام این طرح روز یکشنبه در نشست فرماندار و مسئولان اجرایی با اعضای شورا و اهالی روستای کهریزک بخش چهار باغ کلید خورد.

دراین نشست اعضای شوراهای اسلامی و برخی از اهالی به بیان نقطه نظرات و مشکلات پرداختند و گزارشی در خصوص روند پروژه ها به فرماندار شهرستان ارائه دادند.

ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ دراین نشست گفت: فرمانداری در جهت تامین زیرساخت روستاها اهتمام جدی دارد.

وی گفت: در بازدید و دیدارهایی که در روستاها و به اتفاق مدیران ادارات مرتبط داریم سعی می شود دو یا سه طرح ضروری بررسی و برای اجرا و تکمیل آن در کوتاه مدت اقدام شود.

وی به ارائه تسهیلات در حوزه روستا اشاره کرد و افزود: نوع تسهیلات که در خصوص مشاغل روستایی در جهت تولید ملی و برنامه های اقتصاد مقاومتی و افزایش اشتغال داده می شود بسیار برنامه مند هستند چرا که تسهیلاتی با درصد سود پایین در قالب قرض الحسنه که می تواند در خصوص رفع بیکاری ، ایجاد اشتغال و رشد تولید ملی بسیار موثر باشد .

پالیز گیر در ادامه به بررسی مشکلات پرداخت و گفت برای بهسازی و آسفالت معابر این روستا ١٥٠ میلیون تومان تصویب و پرداخت خواهد شد .

وی افزود : با هماهنگی انجام شده و درخواست اهالی مبنی بر نامناسب بودن معابر مقرر گردید راه دسترسی ورودی روستا به طول ٧٠٠ متراسفالت شود.

فرماندار ساوجبلاغ افزود : اداره ابفا روستایی چاه جدیدی برای روستای کهریزگ حفر تا کمبود آب آشامیدنی این روستا تامین شود .

وی گفت : اداره مخابرات ساوجبلاغ مکلف است ظرف یک ماه مشکلات تلفن اهالی روستای کهریزک را حل و بنیاد مسکن نیز به اصلاح طرح هادی روستا اقدام کند.

پالیز گیر اظهار داشت: دهیاری روستای کهریزک موظف است سریعا برای ایجاد اشتغال در روستا شرکت تعاونی را فعال واز اداره منابع طبیعی برای انجام طرحهای اشتغال زایی درخواست زمین نماید .

وی در پایان با تاکید بر رفع مشکل آب کلانتری کهریزک از شوراهای اسلامی و اهالی روستا به دلیل پیگیری و تلاش مستمر برای توسعه روستاها تقدیر و تشکر کرد.

دراین نشست روسای ادارات بنیاد مسکن روستایی ، مخابرات ، ترافیک ، توزیع برق،آبفا روستایی ،فرمانده کلانتری کهریزک فرماندار را همراهی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز