استاندار البرز:

جلسات ستاد تنظیم بازار برای بررسی وضعیت ارزاق و اقلام مهم، ضروری است

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۲:۴۵:۵۵
کد خبر: ۶۵۶۲۴۳
جلسات ستاد تنظیم بازار برای بررسی وضعیت ارزاق و اقلام مهم، ضروری است
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه گرانی‌های خارج از عرف و قانون، تحریک آفرین و موجب نارضایتی مردم است گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار برای بررسی وضعیت ارزاق و اقلام مهم، ضروری است.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، محمدعلی نجفی در نهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که شنبه نهم دی ماه در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن نهم دی ماه، این روز را روز بصیرت و وحدت ملی عنوان کرد و گفت: مردم در این روز برای پشتیبانی از نظام و ولایت به صحنه آمدند.

نجفی نهم دی ماه را روز تجدید میثاق با ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر شاهد هیچ تجمع اعتراضی در استان البرز نبوده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه گرانی‌های خارج از عرف و قانون، تحریک آفرین و موجب نارضایتی مردم است گفت: جلسات ستاد تنظیم بازار برای بررسی وضعیت ارزاق و اقلام مهم، ضروری است.

استاندار البرز در ادامه با تاکید بر اهمیت صنعت گردشگری و بوم گردی در ایجاد اشتغال برای استان خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشته اما دستگاه‌های استان در حوزه اشتغال عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

نجفی با تاکید بر لزوم پوشش  صددرصدی تسهیلات و وظایف محوله توسط دستگاه‌ها در اسفند ماه تصریح کرد:  در اسفندماه هیچ بهانه ای مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه آمار اتباع غیرمجاز در استان البرز بسیار بالاست گفت: اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی باید وضعیت اتباع را مشخص کند و مشخص کند چرا اتباع غیرمجاز اشتغال البرز را تحت الشعاع قرار داده‌اند.

گفتنی است استاندار البرز در پایان و در پاسخ به انتقاد مدیرکل میراث فرهنگی از ممنوعیت عرضه قلیان گفت: این امر قانون بوده و همه موظف به رعایت قوانین حاکم بر جامعه هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز