مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز خبر داد:

از شش دوربین نظارت تصویری در تونل کندوان بهره برداری شد

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۳:۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۸۹۹۴۹
از شش دوربین نظارت تصویری در تونل کندوان بهره برداری شد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی شش دستگاه دوربین نظارت تصویری در تونل کندوان در محور کرج – چالوس به منظور مانتیورینگ و مدیریت بهینه تردد بهره به برداری رسید.

  مهرداد جهانی در گفت وگو با خبرگزاری برنا، اظهار کرد: با توجه به وضعیت ترافیکی راه‌های استان در ایام نوروز و تردد بالا در محور کرج-چالوس، برای مدیریت بهتر وضعیت ترافیکی، امدادرسانی سریع‌تر در مواقع بروز حوادث، شش دستگاه دوربین نظارت تصویری در تونل کندوان با اعتباری بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 وی همچنین افزود:  سامانه تلفنی 141  مرکز مدیریت راه‌های استان نیز با قابلیت پاسخگویی به 240 تماس به صورت همزمان، با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال راه اندازی شد، تا هموطنان در کمترین زمان ممکن بتوانند از وضعیت ترافیکی راه‌های استان  مطلع شده و سفر خود را مدیریت نمایند.

 جهانی در خصوص وضعیت دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در استان، گفت: علاوه بر 21 دوربین موجود در راه‌های استان، 10  دستگاه دوربین نیز در محورهای کرج – کندوان و ماهدشت- اشتهارد راه اندازی می‌شود .

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز، اظهار داشت: در طول سفرهای نوروزی ترددهای محورهای مواصلاتی استان از طریق 44 دستگاه تردد شمار ثبت شده و با استفاده از تصاویر 25 دستگاه دوربین نظارت تصویری موجود و با هماهنگی نهادهای ذی ربط، مدیریت ترافیک انجام و وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان از طریق چهار دستگاه تابلوی پیام نما و یک تابلوی ترافیک نمای برخط، اطلاع رسانی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز