آزادی ۴۰۰مددجوی ندامتگاه قزلحصار کرج

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۲:۲۴:۴۳
کد خبر: ۶۹۰۲۵۰
آزادی ۴۰۰مددجوی ندامتگاه قزلحصار کرج
مدیرندامتگاه قزلحصارکرج با اشاره به برنامه حبس زدایی قوه قضائیه گفت: درآستانه نوروز97 تعداد 400 تن از مددجویان این ندامتگاه آزاد شدند.

علیرضا گرامی روز دوشنبه درگفت وگو باخبرگزاری برنا، افزود: این آزادی ها براساس بخشنامه ابلاغی ودستورالعمل صادره از سوی ریاست قوه قضاییه به منظور کاهش جمعیت کیفری صورت گرفته است.

وی گفت: یکی از بخشنامه های صادره در خصوص کاهش جمعیت کیفری، اعمال عفو و باقیمانده حبس کمتراز شش ماه بوده که مددجو با استفاده از مرخصی ازندامتگاه آزاد می شود.

گرامی یادآورشد: نداشتن جریمه مالی و حسن رفتار مورد تأیید شورای طبقه بندی از جمله شرایطی است که برای آزادی زندانیان در نظر گرفته شد.

وی اظهارکرد: اعطای این آزادی ها به مددجویان واجد شرایط علاوه بر جلوگیری از فروپاشی خانواده های آنان، در کاهش ارتکاب دوباره بزهکاری نقش بسزایی دارد.

گرامی، کاهش جمعیت کیفری زندان ها ، پیشگیری از رفتارهای پر خطر مددجویان و بازگشت آنان به جامعه را از دیگر مزایای اعطای این آزادی ها ذکر کرد.

وی یادآور شد: فعالیت واحدهای قضایی در ندامتگاه های کشور از جمله قزلحصار نیز نقش تاثیرگذاری در رفع مشکلات قضایی مددجویان و آزادی آنان دارد.

ندامتگاه قزلحصار یکی ازچهار زندان مستقر درکرج است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز